Denne her gang gik det godt
Det lykkedes mig at gøre det helt selv, eller næsten selv. Jeg har slet ingen fornemmelse over det, og kan ikke rigtig mærke mig frem til om det er ved det rigtige sted jeg er. Så sygeplejersken fortalte mig, da jeg var ved det rigtige sted, og så turde jeg gøre det. Problemet er så bare at jeg jo helst selv skulle få en fornemmelse for, hvor det er, men mon ikke det kommer med tiden?
jeg havde sådan frygtet at jeg her fra. kl. 14 blev overladt til mig selv med det....men jeg fik lavet en aftale med hende fra dagvagten, at jeg øver om dagen mens der er en sygeplejerske, og så kommer der ellers en sygeplejerske som normalt de andre tidspunkter på døgnet og tømmer mig. Når jeg så er blevet fortrolig med det, stopper de med at komme, og så skal jeg ordne det selv hver gang.
Det har nok også gjort mig mere tryg, fordi jeg ikke bliver overladt til mig selv med det, ligesom jeg gjorde for 3 år siden fra sygehusets side.
Så det var positive nyheder herfra, og jeg tror at jeg nok skal blive glad for det alligevel 
Tak til alle jer der har gidet lytte og støtte mig herinde omkring alt det med mig og min situation. i har i hvert fald været med til at jeg ikke bare har givet op med det, men har taget skridtet videre og gjort det. Er faktisk lidt stolt af mig selv lige nu 
Anmeld