Hvorofr sker der bare ikke noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. november 2010

Ønskeønskeønskebarn

Hej piger

Ja sidder her og bliver lidt eftertænksom...

Vi har haft gang i PB i 9 måneder nu... og der sker bare ingenting...

Reglmæssig mens, fine ægløsninger og alligevel sker der ikke noget.. Vi oplevede en SA i august, men så er der heller ikke sket noget siden... Er ved at være helt modløs efterhånden, og aner ikke mine levende råd...

Vi har herhjemme snakket om, om manden skal have lavet en sædprøve, men kan vi godt "allerede" få såan en lavet nu??

Bare det hele ville vende og lykken ville tilsmile os lidt med en dejlig baby i maven...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

mortilnoahogmelina

Ønskeønskeønskebarn skriver:

Hej piger

Ja sidder her og bliver lidt eftertænksom...

Vi har haft gang i PB i 9 måneder nu... og der sker bare ingenting...

Reglmæssig mens, fine ægløsninger og alligevel sker der ikke noget.. Vi oplevede en SA i august, men så er der heller ikke sket noget siden... Er ved at være helt modløs efterhånden, og aner ikke mine levende råd...

Vi har herhjemme snakket om, om manden skal have lavet en sædprøve, men kan vi godt "allerede" få såan en lavet nu??

Bare det hele ville vende og lykken ville tilsmile os lidt med en dejlig baby i maven...

Prøv at lade vær at fokusere for meget på det , selvom det er alhelvedes svært , men det hjælper . 

Det skal selvfølgelig nok lykkedes for jer . i må bare ikk miste håbet eller troen på det . 

Jeg mener at man skal have været igang i 1 års tid før de vil lade jer tjekke ,men prøv at ring og snak med lægen om det . Det er ofte forskelligt fra læge til læge . 

for at der snart er der for jer . 

Knus 

Anmeld

15. november 2010

Ønskeønskeønskebarn

Tak for de søde ord dejligt i en tid hvor frustrationerne er store...

Ja det er svært, men synes det er blevet bedre, det med ikke at fokusere på det... men det gør det bare overhovedet ikke nemmere at der så ikke sker noget... føler det er et nederlag hver gang min mens kommer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.