Så skifter vi snart...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2010

Nalle

twinboys skriver:

Ihhhhhhhhhhhhh hvor er du sød og ja jeg håber i hygger jer...

Det goer vi ihvertfald!

Meeeen da vi ikke kunne laane en bil alligvel, saa vi blev koert herop, mangler vi gevalidt en lige nu, og kaersten aner ikke hvor der ligger en kiosk/butik henne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

twinboys

BlyViol skriver:

ja det så jeg godt.. hvem købte I det af??

Pinligt kan ikke huske navnene på dem da vi købte det gennem ejendomssælger

Anmeld

15. november 2010

Noneother

Nøj hvor ser det lækkert ud. skal helt klart ha´undersøgt muligheden for en tur i sommerhus  bli´r dog ikke på denne side af nytår.

Anmeld

15. november 2010

twinboys

Nallz skriver:

Det goer vi ihvertfald!

Meeeen da vi ikke kunne laane en bil alligvel, saa vi blev koert herop, mangler vi gevalidt en lige nu, og kaersten aner ikke hvor der ligger en kiosk/butik henne

I skal bare ud til den store vej så til højre og lidt længere henne af vejen ligger en købmand ellers er der en campingbiks lige overfor den store vej...

Dejligt at i kunne blive kørt

>Majbritt

Anmeld

15. november 2010

twinboys

Noneother skriver:

Nøj hvor ser det lækkert ud. skal helt klart ha´undersøgt muligheden for en tur i sommerhus  bli´r dog ikke på denne side af nytår.

Du skal være så hjertelig velkommen og tak for søde ord...

Men når du kender til en uge så giv endelig straks besked for allerede nu er huset lejet ud i flere uger nu...

Majbritt

Anmeld

15. november 2010

Nalle

twinboys skriver:

Men når du kender til en uge så giv endelig straks besked for allerede nu er huset lejet ud i flere uger nu...

Majbritt

Okay, for vi synes nemlig der saa langt ud da vi koerte herop af

Og vi har vaeret saadan nogle spader og glemt barnevogn, saa 900 meter er laangt med to boern paa armen

Anmeld

15. november 2010

Noneother

twinboys skriver:

Majbritt

Skal nok prøve at se hvad jeg kan finde ud af..
Hvor mange kan man være hvis det er? Kunne godt være vi var nogle venne"par" der gerne ville af sted med børnene.

Anmeld

15. november 2010

twinboys

Nallz skriver:

Okay, for vi synes nemlig der saa langt ud da vi koerte herop af

Og vi har vaeret saadan nogle spader og glemt barnevogn, saa 900 meter er laangt med to boern paa armen

Du må sende manden afsted...

Majbritt

Anmeld

15. november 2010

twinboys

Noneother skriver:

Skal nok prøve at se hvad jeg kan finde ud af..
Hvor mange kan man være hvis det er? Kunne godt være vi var nogle venne"par" der gerne ville af sted med børnene.

Der er plads til 8 voksne da der er 3 dobbelt senge og nogle madrasser på hemsen... 1 barneseng og 1 barnestol men ellers kan man jo bare tage ekstra med... 8 spisestuestole...

Anmeld

15. november 2010

ønskerbaby

twinboys skriver:

Det er det nye udlejningsfirma... så kom endelig med et ønske om en uge så sender jeg dig priser...Det er ledigt resten af året... og billigt...

hvad koster det for en uge fx fra den 27november eller fra den 11 december

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.