Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så har jeg været til NF... Den lille havde det godt.. hoppede dog rundt, så var svær at fange på billeder..
har en risiko der hedder 1: 11985, så det er rigtigt godt, og blev rykket 3 dage frem
Dejligt ikke at holde det hele hemmeligt mere
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
betiinsen skriver: Så har jeg været til NF... Den lille havde det godt.. hoppede dog rundt, så var svær at fange på billeder.. har en risiko der hedder 1: 11985, så det er rigtigt godt, og blev rykket 3 dage frem Dejligt ikke at holde det hele hemmeligt mere
Stort tillykke, det er en oplevelse der slet ikke kan beskrives
Glæder mig rigtig meget at det hele går som det skal...
Sabina92 skriver: Stort tillykke, det er en oplevelse der slet ikke kan beskrives
tak nej har du helt ret i.. det er vildt, og specielt for min mor der ikke har været til sådanne scanninger før.. hun synes også det var fantastisk og jordemoderen var så sød at lave et lille billed til hende også
maria_wt skriver: Glæder mig rigtig meget at det hele går som det skal...
tusind tak det giver også tryghed efter sådan en scanning
Stort tillykke med en veloverstået NF, og en graviditet, der nu er offentlig for alle. Er altså dejligt når man endelig kan få lov til at råbe ud til hele verden at man er gravid
Og sikke da et flot tal
Hjertlig tillykke, hvor er det bare dejligt at alt var lige som det skulle være.
Tanja84 skriver: Stort tillykke med en veloverstået NF, og en graviditet, der nu er offentlig for alle. Er altså dejligt når man endelig kan få lov til at råbe ud til hele verden at man er gravid Og sikke da et flot tal
ja det er super dejligt man ikke skal gå og holde det hemmeligt mere..
Ja synes også det var flotte tal, så er jeg bestemt glad for var lidt urolig for det da jeg selv har en hjertefejl..
foto på lærred skriver: Hjertlig tillykke, hvor er det bare dejligt at alt var lige som det skulle være.
tusind tak, ja det er super dejlig..
Tillykkeeeee
Så skøn en følelse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128