Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg går sygemeldt fra mit job, og så er mit spørgsmål; Skal jeg fjerne mit kørselsfradrag fra skat?
Jeg ville mene ja, for ellers kommer jeg bare til at skulle tilbage betale det senere, er det korrekt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja, det skal du. Du får kun kørselsfradrag for de dage du rent faktisk er på arbejde.
Anonym skriver: Jeg går sygemeldt fra mit job, og så er mit spørgsmål; Skal jeg fjerne mit kørselsfradrag fra skat? Jeg ville mene ja, for ellers kommer jeg bare til at skulle tilbage betale det senere, er det korrekt?
Jaa ,skynd dig at gøre det , ellers får du bare et ordentlig skattesmæk .
Je går selv sygemeldt og fik mit fjernet så snart jeg blev sygemeldt .
Pernille08 skriver: Jaa ,skynd dig at gøre det , ellers får du bare et ordentlig skattesmæk . Je går selv sygemeldt og fik mit fjernet så snart jeg blev sygemeldt .
Har lige talt med skat, og ham manden sagde at pga forskudsopgørelsen 2011, så har jeg kun indberettet kørsel for 2010, så det er "automatisk" væk nu Hold k*ft det er altså forvirrende det der med skat
Anonym skriver: Har lige talt med skat, og ham manden sagde at pga forskudsopgørelsen 2011, så har jeg kun indberettet kørsel for 2010, så det er "automatisk" væk nu Hold k*ft det er altså forvirrende det der med skat
Jaaa det er nemlig sindsyg forvirrende .
Jeg er slev i tvivl om hvordan man inberetter sin indtægt når man er på barsel så kunne være jeg skulle prøve at ringe der ind os
Pernille08 skriver: Jaaa det er nemlig sindsyg forvirrende . Jeg er slev i tvivl om hvordan man inberetter sin indtægt når man er på barsel så kunne være jeg skulle prøve at ringe der ind os
Ja! Jeg var inde på hjemmesiden, under min side, og jeg kunne slet ikke finde rundt i det.. Så jeg ringede bare, og så fik jeg hjælp
Anonym skriver: Ja! Jeg var inde på hjemmesiden, under min side, og jeg kunne slet ikke finde rundt i det.. Så jeg ringede bare, og så fik jeg hjælp
Det er os lettere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128