Hvad skal den koste? Basson tvillingevogn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.037 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. november 2010

Bare mig..

Jeg kender en der har en tvillingevogn, som skal sælges, hvad skal den koste? Jeg har ingen ide..

Der er selvf. to sæder ved siden af hinanden, 1 voksipose måske 2 med, regnslag og fluenet.. Fremstår næsten som ny, ingen rust eller noget... Det er en basson... Sæderne kan justeres uafhængig af hinanden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

mullesmith2

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg kender en der har en tvillingevogn, som skal sælges, hvad skal den koste? Jeg har ingen ide..

Der er selvf. to sæder ved siden af hinanden, 1 voksipose måske 2 med, regnslag og fluenet.. Fremstår næsten som ny, ingen rust eller noget... Det er en basson... Sæderne kan justeres uafhængig af hinanden...

Er det en Basson bjørn barnevogn?? Har selv lige købt en ny med to lifte eller kassetter er der vist nogen der kalder dem og den kostede 7000kr fra ny med lifte dog uden regnslag og fluenet.

Hvad den skal koste brugt er jo helt afhængig af hvor velholdt den er og hvor gammel den er. Jeg vil sige den falde nok allerede 1000kr ligesåsnart du køre den ud af butikken fra ny af, og så efter et år fx. vil jeg nok ikke give mere end 3000kr for den med alt udstyrret til.

Anmeld

15. november 2010

Bare mig..

mullesmith2 skriver:

Er det en Basson bjørn barnevogn?? Har selv lige købt en ny med to lifte eller kassetter er der vist nogen der kalder dem og den kostede 7000kr fra ny med lifte dog uden regnslag og fluenet.

Hvad den skal koste brugt er jo helt afhængig af hvor velholdt den er og hvor gammel den er. Jeg vil sige den falde nok allerede 1000kr ligesåsnart du køre den ud af butikken fra ny af, og så efter et år fx. vil jeg nok ikke give mere end 3000kr for den med alt udstyrret til.

Øhhh, ved ikke lige om den hedder Bjørn... Men den er rigtig fin og flot.. Man kan se den er brugt, men ikke slidt og grim..

Er selvfølgelig også svært for jer, at sætte en pris, når der ikke ern oget billed, men måske bare en pris hvad sådan en plejer at koste..

- Forresten, hvor er det spændende at du skal have pks på torsdag.. Har fulgt meget med på sidelinjen, og synes bare det er så spændende.. Er i ikke bare ved at sprænge af utålmodighed? Det er jeg

Anmeld

15. november 2010

Bare mig..

Den er 6 år gammel, men kunne sagtens have været for i år, fordi den netop står så fin...  Men ja, ved det er mange år :/

Anmeld

15. november 2010

mullesmith2

~~M.Nielsen~~ skriver:

Øhhh, ved ikke lige om den hedder Bjørn... Men den er rigtig fin og flot.. Man kan se den er brugt, men ikke slidt og grim..

Er selvfølgelig også svært for jer, at sætte en pris, når der ikke ern oget billed, men måske bare en pris hvad sådan en plejer at koste..

- Forresten, hvor er det spændende at du skal have pks på torsdag.. Har fulgt meget med på sidelinjen, og synes bare det er så spændende.. Er i ikke bare ved at sprænge af utålmodighed? Det er jeg

Ja men hun kan jo prøve at sætte den til 4000kr nu ved jeg jo ikke hvor gammel den er stadig? Men tror 4000kr er realistisk og folk vil jo gerne have slået lidt af prisen også når det er brugt så man ender nok på 3500kr, tror ikke man skal regne med meget mere end det desværre.

Jeg tror faktisk min familie og venner er mere spændte end jeg selv er med på torsdag, tror det er fordi det ikke rigtig er gået op for mig endnu, og det går nok ikke op for mig hvad det er der sker før jeg sidder med drengene i armene

Anmeld

15. november 2010

mullesmith2

~~M.Nielsen~~ skriver:

Den er 6 år gammel, men kunne sagtens have været for i år, fordi den netop står så fin...  Men ja, ved det er mange år :/

Hmm det var en gammel sag, så er jeg ikke helt sikker på hvad man kan forlange for den, der er jo mange ting der bliver opdateret på vogenen og modellerne år for år så der er jo nok nogen praktiske ting derpå der ikke er helt up to date. Men ja et par tusind så eller noget  Man må bare tænke på hvad man selv ville give for en brugt vogn der er 6år gammel.

Anmeld

15. november 2010

Bare mig..

mullesmith2 skriver:

Hmm det var en gammel sag, så er jeg ikke helt sikker på hvad man kan forlange for den, der er jo mange ting der bliver opdateret på vogenen og modellerne år for år så der er jo nok nogen praktiske ting derpå der ikke er helt up to date. Men ja et par tusind så eller noget  Man må bare tænke på hvad man selv ville give for en brugt vogn der er 6år gammel.

Tusind tak for dit svar Hun må jo, som du siger, bare prøve og så kan man jo evt bare gå ned hvis det er for meget...

Jeg kan godt forstå det ikke er gået helt op for dig.. Man ved sgu heller ikke hvad det vil sige at få sit/sine børn i armene før man har dem der.. Og ikke engang i det sekund forstod jeg havd jeg havde været igennem... Først nu efter 6 mdr. er jeg ved at fatte hun er min..(selv om jeg selvf. ved det.. - Du ved nok hvad jeg mener) Men især for jer, der har prøvet, må det være syrealistisk at tænke på at nu er det faktisk nu... - Eller lige om meget meget snart! Ønsker dig alt godt med på vejen, og glæder mig til at hører om forløbet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.