gravid ingen arb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. november 2010

Anonym trådstarter

ja men lige nu er jeg sygemeldt og bagefter får jeg penge fra min a kasse da jeg ikke har arb nu.. og når jeg skal på barsel hvem udbetaler barselsdagpenge er det kommunen eller også min a kasse eller?

og hvad hvis jeg bliver gift nu her om par mdr  vil det påvirke mine barselsdagpenge eller? ved at nogen har fået kh udbetalt under barsel men hvad med mig ? synes bare at det er umuligt at finde ud af tingene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Isabella_mor

Anonym skriver:

ja men lige nu er jeg sygemeldt og bagefter får jeg penge fra min a kasse da jeg ikke har arb nu.. og når jeg skal på barsel hvem udbetaler barselsdagpenge er det kommunen eller også min a kasse eller?

og hvad hvis jeg bliver gift nu her om par mdr  vil det påvirke mine barselsdagpenge eller? ved at nogen har fået kh udbetalt under barsel men hvad med mig ? synes bare at det er umuligt at finde ud af tingene

ring til din a kasse og undersøg sagen...  

de henviser dig vel hvis det er du skal videre på kontanthjælp. 

Anmeld

15. november 2010

Anonym trådstarter

ja men jeg er ikke gravid endnu vi er lige begyndt at arb på sagen og jeg synes at man kan aldrig ringe bare for at spørge til kommunen elelr a kassen de skal vide med det samme alt..derfor vil lige høre om nogen har prøvet det

Anmeld

15. november 2010

silden85

det er din a-kasse der skal betale det

Anmeld

15. november 2010

Isabella_mor

Anonym skriver:

ja men jeg er ikke gravid endnu vi er lige begyndt at arb på sagen og jeg synes at man kan aldrig ringe bare for at spørge til kommunen elelr a kassen de skal vide med det samme alt..derfor vil lige høre om nogen har prøvet det

årrh okay.. det havde du så bare ikke rigtig nævnt  .. ja det ved jeg sørme ikke..  

Anmeld

15. november 2010

ekzunz

Anonym skriver:

Jeg mener at jeg dengang for længe siden, var på dagpenge og da jeg gik på barsel fik jeg barselsdagpenge fra kommunen og da min barsel var slut fik jeg dagpenge igen. Men det kommer måske også an på hvor længe man har været på dagpenge inden man blev gravid - det er jo en begrænset periode man kan få dagpenge fra A-kassen.

Anmeld

15. november 2010

MIWULA

Jeg er gravid i uge 26 og er selv arbejdsløs jeg får dog penge fra akassen lige nu men da jeg nu er blevet sygemeldt skal jeg til og have sygedagpenge fra kommunen og når jeg så skal på barsel 4 uger før tid får jeg så barselsdagpenge fra kommunen også tror jeg når den barsel er slut og man stadig ikk har job skal man vist på akassen igen. ;-) Håber det hjalp. ;-)

Anmeld

15. november 2010

Anonym trådstarter

MIWULA skriver:

Jeg er gravid i uge 26 og er selv arbejdsløs jeg får dog penge fra akassen lige nu men da jeg nu er blevet sygemeldt skal jeg til og have sygedagpenge fra kommunen og når jeg så skal på barsel 4 uger før tid får jeg så barselsdagpenge fra kommunen også tror jeg når den barsel er slut og man stadig ikk har job skal man vist på akassen igen. ;-) Håber det hjalp. ;-)

jo tak så ved jeg hvordan det ser ud for mig tak tak

Anmeld

16. november 2010

MIWULA

Anonym skriver:

jo tak så ved jeg hvordan det ser ud for mig tak tak

Super det var så lidt. ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.