Senge himmel søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.078 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. november 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger...

Mathias seng er blevet sænket ned da han var begyndt at sætte sig op i sengen.... Men det er som om han ikke kan finde ro i sengen efter det. De sidste 3 nætter har vi haft hængt et lagen hen over sengen og han har sovet som en drøm.

Det ser jo ikke just kønt ud, så derfor vil jeg have fat i en senge himmel i stede for...

Nogen herinde som har sådan en til billige penge i vil sælge??

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

LouiseNielsen

15. november 2010

mamani

Ja jeg har en sengehimmel fra Babysam med Lene Bjerre bamsemotiver i neutral farver, du kan købe - søger du stadig. Så skriv til mig på PB og vi kan aftale nærmere....

Anmeld

15. november 2010

LouiseNielsen

mamani skriver:

Ja jeg har en sengehimmel fra Babysam med Lene Bjerre bamsemotiver i neutral farver, du kan købe - søger du stadig. Så skriv til mig på PB og vi kan aftale nærmere....

Har du et billede???

Anmeld

15. november 2010

mamani

¨Stoffet er fra Lene Bjerre Bimse Bamse Country.. jeg har desværre ikke et billed af det i opsat tilstand... men jeg skal gerne tage et billed af stoffet, hvis det er??

Anmeld

15. november 2010

LouiseNielsen

mamani skriver:

¨Stoffet er fra Lene Bjerre Bimse Bamse Country.. jeg har desværre ikke et billed af det i opsat tilstand... men jeg skal gerne tage et billed af stoffet, hvis det er??

Vil jeg meget gerne....

Anmeld

16. november 2010

mamani

ok, det gør jeg lige i aften.

Anmeld

16. november 2010

CA

Nu er jeg stor tilhænger af trendsales og den blå avis, og vil da lige smide en bemærkning om, at der er rigtig mange fine og forskellige på dba til alle mulige forskellige priser

Anmeld

17. november 2010

mamani

Carina87 skriver:

Nu er jeg stor tilhænger af trendsales og den blå avis, og vil da lige smide en bemærkning om, at der er rigtig mange fine og forskellige på dba til alle mulige forskellige priser

Så er her billed af stoffet på min sengehimmel fra Lene Bjerre..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. november 2010

mamani

Er det noget ud kan bruge??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.