40+0 = Stadig ingen baby :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

930 visninger
17 svar
0 synes godt om
15. november 2010

Dansker I Holland

Hejsa alle I dejlige kvinder herinde som har født og stadig går og venter. Og selvfølgelig alle jer andre hehe.. Så nåede jeg sq termin datoen. Og jeg synes det er mega uretfærdigt at jeg har gået den sidste 1½ uge med snydeveer som bare ikke bliver til mere. Øv siger jeg bare.. Nå men jeg må jo vente og se Der KAN jo stadig nå at ske noget endnu griner... Skal til jordemoder på onsdag, og hun bliver nok overrasket over at se mig hehe... Men det er jo så hyggeligt at gå til jordemoder når det er en man svinger rigtig godt med. Meeen så er det lige jeg skal høre en ting. Hvor stor er chancen for at blive sat i gang hvis man går en uge over tid ? Jeg har hørt så mange dårlige ting om hvad der kan ske og er sket for folk som har gået 2 uger over tid. Og det har jeg ikke lyst til skal ske for mig

Knus Sussie 40+0 (ENDELIG)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Håber for dig du går i gang af dig selv... Jeg har prøvet både at gå i fødsel selv og blive sat i gang. De veer det giver at blive sat i gang er så meget andeledes end dem man har når man selv går igang.... Har jeg hørt mange sige!! De gør ondt på en helt anden måde, mere smertefulde, og der er tit ikke pause i dem....

Men selvfølgelig bliver det nødvendig skal du jo sættes i gang, og når man står i det tænker man jo ikke over om man er blevet sat i gang eller ej.... Men man kan jo sige at der er 14 dage endnu hvor du kan nå at gå i fødsel af sig selv!

Man høre meget dårligt om at gå 14 dage over tid, men husk hvor mange børn der hver dag bliver født, og hvor sjælden det går galt... HELDIGVIS!!!

Håber for dig du snart føder. Pøj pøj med fødslen, og go arbejdslyst!!

Kram

Anmeld

15. november 2010

JacobsMoar

Årh hvor jeg føler med dig.. Gik selv 10 dage over, og var sikker på at jeg skulle sættes igang.. Men fik heldigvis veer om morgenen, hvor vi skulle have været til igangsættelsessamtale om aftenen..

Og som min JM sagde, det er kun 5% der kommer til verden på terminsdagen..

Så op med humøret, baby skal nok komme ud

En ordenlig ve-storm herfra og go fornøjelse

Anmeld

15. november 2010

Dansker I Holland

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Håber for dig du går i gang af dig selv... Jeg har prøvet både at gå i fødsel selv og blive sat i gang. De veer det giver at blive sat i gang er så meget andeledes end dem man har når man selv går igang.... Har jeg hørt mange sige!! De gør ondt på en helt anden måde, mere smertefulde, og der er tit ikke pause i dem....

Men selvfølgelig bliver det nødvendig skal du jo sættes i gang, og når man står i det tænker man jo ikke over om man er blevet sat i gang eller ej.... Men man kan jo sige at der er 14 dage endnu hvor du kan nå at gå i fødsel af sig selv!

Man høre meget dårligt om at gå 14 dage over tid, men husk hvor mange børn der hver dag bliver født, og hvor sjælden det går galt... HELDIGVIS!!!

Håber for dig du snart føder. Pøj pøj med fødslen, og go arbejdslyst!!

Kram

Mange tak Det håber jeg osse at jeg gør. Jeg blev sat i gang med min første datter pga langvarig vandafgang uden veer. Så puha, det har jeg ikke lyst til igen

Anmeld

15. november 2010

Dansker I Holland

Bromberg skriver:

Årh hvor jeg føler med dig.. Gik selv 10 dage over, og var sikker på at jeg skulle sættes igang.. Men fik heldigvis veer om morgenen, hvor vi skulle have været til igangsættelsessamtale om aftenen..

Og som min JM sagde, det er kun 5% der kommer til verden på terminsdagen..

Så op med humøret, baby skal nok komme ud

En ordenlig ve-storm herfra og go fornøjelse

Takker mange gange Sidste gang gik jeg kun 2 dage over tid og første gang blev jeg sat i gang en 1½ uge før. Smiler.. Takker rigtig meget for vestøv. Håber det hjælper smiler... hehe

Anmeld

15. november 2010

Halbschön

Håber du går i fødsel af dig selv Masser af vestøv til dig herfra..

Jeg fødte selv Nicolai 42+1(efter egentlig termin 42+5)...

Jeg blev sat igang 42+0, til trods for at jeg var blevet lovet at blive sat igang senest 41+0 pga. stort barn.. Men da lægen havde glemt at notere dette i min journal, så blev jeg sat igang 42+0.. Jeg mødte op og havde endnu ikke haft en eneste ve eller snydeve.. Så jm fandt stikpiller frem og undersøge mig.. Til stor forundring var livmoderhalsen næsten udslettet og jeg var 2cm åben. .Så hun tog vandet i stedet.. Veerne gik ikke igang af sig selv så jeg fik vedrop, hvilket resulterede i konstante veer uden pauser.. Fik en epiduralblokade, hvilket var min bedste beslutning længe.. Nicolai blev født 11,5 time efter vandet blev taget, og 8 timer efter første ve..

I betragtning af jeg blev sat igang så synes jeg selv jeg havde en drømmefødsel Så her er der en positiv oplevelse om at gå så langt over tid og blive sat igang.. Fødte en stor basse på 4570g og 56cm

Anmeld

15. november 2010

Dansker I Holland

R&N skriver:

Håber du går i fødsel af dig selv Masser af vestøv til dig herfra..

Jeg fødte selv Nicolai 42+1(efter egentlig termin 42+5)...

Jeg blev sat igang 42+0, til trods for at jeg var blevet lovet at blive sat igang senest 41+0 pga. stort barn.. Men da lægen havde glemt at notere dette i min journal, så blev jeg sat igang 42+0.. Jeg mødte op og havde endnu ikke haft en eneste ve eller snydeve.. Så jm fandt stikpiller frem og undersøge mig.. Til stor forundring var livmoderhalsen næsten udslettet og jeg var 2cm åben. .Så hun tog vandet i stedet.. Veerne gik ikke igang af sig selv så jeg fik vedrop, hvilket resulterede i konstante veer uden pauser.. Fik en epiduralblokade, hvilket var min bedste beslutning længe.. Nicolai blev født 11,5 time efter vandet blev taget, og 8 timer efter første ve..

I betragtning af jeg blev sat igang så synes jeg selv jeg havde en drømmefødsel Så her er der en positiv oplevelse om at gå så langt over tid og blive sat igang.. Fødte en stor basse på 4570g og 56cm

Hehe det lyder rigtig godt Jeg er nu heller ikke nervøs som sådan Jeg er bare snart desperat efter at få min egen krop tilbage, plus at jeg kan ligge i en anden stilling en KUN på siden. griner... Hold da op en stor basse du fik dig Men det kan jo være min jordemoder på onsdag kan fortælle mig om mine muligheder osv ang fødsel, da man jo ikke aner om det starter idag eller imorgen eller næste uge... Og jeg takker mange gange for vestøv Det er hermed forsøgt brugt Så må vi se om der snart sker noget Er godt nok træt af falske tegn hele tiden. Knus og kram Sussie 40+0

Anmeld

15. november 2010

BabyNilas

Sender dig en masse vestøv og håber der snart sker noget.

Jeg er selv 40+4 i dag og er ved at være utålmodig

Anmeld

15. november 2010

Dansker I Holland

BabyNilas skriver:

Sender dig en masse vestøv og håber der snart sker noget.

Jeg er selv 40+4 i dag og er ved at være utålmodig

Tak skal du have Det varmer meget Smiler.. Håber osse snart der sker noget hos dig VESTØV til dig

Anmeld

15. november 2010

Pige2009

NR3ønskebarn skriver:

Hejsa alle I dejlige kvinder herinde som har født og stadig går og venter. Og selvfølgelig alle jer andre hehe.. Så nåede jeg sq termin datoen. Og jeg synes det er mega uretfærdigt at jeg har gået den sidste 1½ uge med snydeveer som bare ikke bliver til mere. Øv siger jeg bare.. Nå men jeg må jo vente og se Der KAN jo stadig nå at ske noget endnu griner... Skal til jordemoder på onsdag, og hun bliver nok overrasket over at se mig hehe... Men det er jo så hyggeligt at gå til jordemoder når det er en man svinger rigtig godt med. Meeen så er det lige jeg skal høre en ting. Hvor stor er chancen for at blive sat i gang hvis man går en uge over tid ? Jeg har hørt så mange dårlige ting om hvad der kan ske og er sket for folk som har gået 2 uger over tid. Og det har jeg ikke lyst til skal ske for mig

Knus Sussie 40+0 (ENDELIG)

Jeg tror ikke der er særlig gode chancer for at blive sat igang blot en uge over tid. Hos os blev der først talt igangsættelse efter 2 uger. Jeg endte dog med at føde ganske naturligt 42+1, da jeg frabad mig igangsættelse før jeg absolut skulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.