Implantionblødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. november 2010

Mellepige

Hej piger.

Jeg er så rundt på gulvet.

Igår nat da jeg var på arb, var der en lille brunlig/orange klat uflåd (undskyld detaljer) og her mandag morgen meget lidt blod i trussen! og en lille plet blod da jeg tørret mig.

Kan det være en implantionsblødning? Har læst at nogle så sent som få dage inden de skulle ha deres mens har oplevet dette, og der har været gevinst. der er ca 4 dage til jeg skal have min mens.

Har haft skedesvamp og har fået en stik pille mod det. Er der nogele af jer der har oplevet det kan give en lille blødning? Der står ikke noget på pakken om at man jeg bløde lidt.

ÅHHH hvor jeg håber!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

SussieThyssen

1m1i1a skriver:

Hej piger.

Jeg er så rundt på gulvet.

Igår nat da jeg var på arb, var der en lille brunlig/orange klat uflåd (undskyld detaljer) og her mandag morgen meget lidt blod i trussen! og en lille plet blod da jeg tørret mig.

Kan det være en implantionsblødning? Har læst at nogle så sent som få dage inden de skulle ha deres mens har oplevet dette, og der har været gevinst. der er ca 4 dage til jeg skal have min mens.

Har haft skedesvamp og har fået en stik pille mod det. Er der nogele af jer der har oplevet det kan give en lille blødning? Der står ikke noget på pakken om at man jeg bløde lidt.

ÅHHH hvor jeg håber!!

Tror nu ikke man sådan bæøder af svamp, det har jeg aldrig gjort, hvis jeg har haft det.
Men det andet kan meget vel være.
Jeg har jo været gravid en hel del gange og har en del af gangene netop haft en lille blødning i forbindelse med indledningen til graviditeten. Både med lidt friskt blod eller med lidt brunligt udflåd.
Så vi krydser fingre 

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. november 2010

Mellepige

SussieThyssen skriver:

Tror nu ikke man sådan bæøder af svamp, det har jeg aldrig gjort, hvis jeg har haft det.
Men det andet kan meget vel være.
Jeg har jo været gravid en hel del gange og har en del af gangene netop haft en lille blødning i forbindelse med indledningen til graviditeten. Både med lidt friskt blod eller med lidt brunligt udflåd.
Så vi krydser fingre 

Kærligst
Sussie

Hej Sussie :-)

Jeg har også været så uheldig at ha svamp hele 3 gange, og har heller ikke blødt de gange.

Tak for dit svar!  jeg håber inderligt!!  ))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.