Jeres erfaringer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. november 2010

Margurit

Hej piger.

Jeg er nysgerrig efter at høre jeres erfaringer og oplevelser omkring fertilitetsklinikker?!

Vi skal snart til den første samtale, for. Er blevet undersøgt for endometriose og PCO, og har fået tjekket hormontal og stofskifte. Alt er som det skal være. Så jeg er spændt på, om jeg f.eks. skal tage pergotime eller noget andet, der sætter det i gang, med det samme (samme dag) eller om der går noget tid..... Er rigtig spændt!!

Hvad er jeres erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Filuka

Det hele sker ikke samme dag. Du vil nok blive instrueret i hvad du skal gøre næste gang du får menstruation, og derefter starte på pergotime på 3. dagen.

Anmeld

15. november 2010

Vial

Margurit skriver:

Hej piger.

Jeg er nysgerrig efter at høre jeres erfaringer og oplevelser omkring fertilitetsklinikker?!

Vi skal snart til den første samtale, for. Er blevet undersøgt for endometriose og PCO, og har fået tjekket hormontal og stofskifte. Alt er som det skal være. Så jeg er spændt på, om jeg f.eks. skal tage pergotime eller noget andet, der sætter det i gang, med det samme (samme dag) eller om der går noget tid..... Er rigtig spændt!!

Hvad er jeres erfaringer?

Uhh, jeg har super gode erfaringer med fertilitetsklinik. Faktisk ligger der to resultater ude i barnevognen i haven!!

Den 17. november 2009 var min første konsultation på Copenhagen Fertility Center.

Den 30. november 2009 fik jeg mens og startede op dagen efter på puregon 75 enheder

Den 14. december blev jeg inseminieret på to flotte æg. Havde 1½ døgn i forvejen stoppet puregon og fået ægløsningssprøjte. 

Den 26. dec testede jeg positiv.- to dage før testdag. 

Den 18. januar fandt jeg ud af, at der var to i maven..gisp!

Den 10. august fødte jeg min søn og datter

Jeg har også PCO. Kan kun anbefale Svend Lindenbergs klinik, hvis du bor på Sjælland. Han er så god til hormonstimulering af PCO'er

Anmeld

15. november 2010

Margurit

Filuka skriver:

Det hele sker ikke samme dag. Du vil nok blive instrueret i hvad du skal gøre næste gang du får menstruation, og derefter starte på pergotime på 3. dagen.

Tak for svar  

Anmeld

15. november 2010

Margurit

KaMa skriver:

Uhh, jeg har super gode erfaringer med fertilitetsklinik. Faktisk ligger der to resultater ude i barnevognen i haven!!

Den 17. november 2009 var min første konsultation på Copenhagen Fertility Center.

Den 30. november 2009 fik jeg mens og startede op dagen efter på puregon 75 enheder

Den 14. december blev jeg inseminieret på to flotte æg. Havde 1½ døgn i forvejen stoppet puregon og fået ægløsningssprøjte. 

Den 26. dec testede jeg positiv.- to dage før testdag. 

Den 18. januar fandt jeg ud af, at der var to i maven..gisp!

Den 10. august fødte jeg min søn og datter

Jeg har også PCO. Kan kun anbefale Svend Lindenbergs klinik, hvis du bor på Sjælland. Han er så god til hormonstimulering af PCO'er

Hvor var det bare et dejligt svar Og stort tillykke med dine to guldklumper

Det gik godt nok hurtigt med dig. Det er dejligt at høre, for man kan jo altså godt gå hen og blive ret utålmodig!!  Vi har været afsted nu, og det gik rigtig godt Det viser sig, at jeg HAR PCO, så fik nogle tabletter for at opnå en blødning. Er rigtig glad for og lettet over vi har fået af vide hvad problemet er, og der nu gøres noget. Så er vi et skridt nærmere  

Håber det går ligeså nemt og hurtig som med dig. -det er jo næsten samme dato vi har været til første samtale, bare med et års mellemrum

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.