vis mig billeder af jeres sumobabyer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2010

merle2010

twinboys skriver:

Smiler mine har deres egne æblekinder....små men dejlige saftige... smiler...

Her et billede fra de var små og så et idag da de er 7½år

hvor er de bare dejlige.. og så søde med små nissehuer og ligger der og putter sammen.. hehe.. dem kan du godt være stolt af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

twinboys

merle2010 skriver:

hvor er de bare dejlige.. og så søde med små nissehuer og ligger der og putter sammen.. hehe.. dem kan du godt være stolt af

Smiler deres første jul på sygehuset... øv bøv... tak for søde ord...

Anmeld

14. november 2010

B&J

merle2010 skriver:

ja det burde de.. og så var det endda en læge der sagde det.. det gør ikke noget hvis de siger at hun er lidt godt i stand og at hun er smadder sød, men når de ligefrem siger at hun er fed eller "så i den lille fede baby", så bliver jeg godt nok ked.. jeg synes jo hun er dejlig og så hun vejede 100 kg...

Ja hun er vildt dejlig og han skal altså passe på for børn ændre sig han vil sku skamme sig hvis hun blev den næste supermodel... hun er dejlig i mine øjne og sikker i mange andres øjne...

Anmeld

14. november 2010

merle2010

B&J skriver:

Ja hun er vildt dejlig og han skal altså passe på for børn ændre sig han vil sku skamme sig hvis hun blev den næste supermodel... hun er dejlig i mine øjne og sikker i mange andres øjne...

hvor er du bare sød.. bliver helt rørt

Anmeld

14. november 2010

B&J

merle2010 skriver:

hvor er du bare sød.. bliver helt rørt

åhh så sød du er...

Anmeld

15. november 2010

lisesp83

Her er min Julie, som også er godt polstret ifølge SP..

But I LOVE it..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. november 2010

CiSo

Hold op hvor er hun bare en dejlig sumo-baby! Bare luk ørene for, hvad andre siger! Jeg syntes helt bestemt jeres lille stjerne er for lækker! 

Anmeld

15. november 2010

Halbschön

Årh, hvor er hun dog lækker!!!!

...glem hvad de andre siger! Jeg har også en basse.. Dog har man aldrig kunnet se det på ham, men han vejer godt til(muskelmasse, tænker jeg).. Da han var 10mdr vejede han 14,6kg og folk blev overraskede når de løftede ham op at han var så tung.. Fik af og til kommentaren "Ja, du er jo også en stor pige".. Hmpf! Nicolai har været stor fra starrten(4570g), han får kun sund mad og blev ammet de første 6mdr, så kan ikke se hvad jeg kan gøre galt! Nu vejer han 13kg og har altså tabt sig efter han begyndte at gå.. tænk hvis han nu havde været normalvægtig og så tabte sig så meget...

Du har en skidelækker baby!!!

Anmeld

15. november 2010

LouiseNielsen

Her er Mathias. Han er 7 mdr og vejer 11.2 kg og er 78 cm lang. Men nogen gode æblekinder.....

Anmeld

15. november 2010

MarleneH

merle2010 skriver:

ja jeg starter lige med et billede af min sumo baby..

Her er Lykke 8 uger, hun er ikke særlig stor , men har lige siden fødslen haft nogle store sumo kinder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.