Par fotografering.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2010

Anette&Sophia

Trine89 skriver:

jah det er da en ide hehe.. men det skulle nok være til at finde ud af..  

ja
nyborg er å fyn, ikke?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

AnneBJ

Trine89 skriver:

Jah det er han helt sikkert

ved du hvad han sådan ca. tager? Jeg er ikke så interesseret i en masse fremkaldt, men helst bare en cdrom med (evt redigerede) billeder på...

Anmeld

14. november 2010

Trine89

anetteb skriver:

ja
nyborg er å fyn, ikke?  

Jov det er det nemlig.

Anmeld

14. november 2010

Anette&Sophia

Trine89 skriver:

Jov det er det nemlig.

så fulgte jeg åbenbart godt med i geografi

- men der er da alligevel lidt vej fra nyborg og herover

Anmeld

14. november 2010

Trine89

AnneBJ skriver:

ved du hvad han sådan ca. tager? Jeg er ikke så interesseret i en masse fremkaldt, men helst bare en cdrom med (evt redigerede) billeder på...

det er ca 400 kroner i timen  (med mindre det er til fx en barnedåbs fest så bliver der givet et tidbud) og så lidt til at dække noget af tranporten  

og så vil man få både redigeret billeder og de orginale billede på endten en CD eller en mulighed for at hente dem vha. en FTP (via nettet)

Anmeld

14. november 2010

Trine89

anetteb skriver:

så fulgte jeg åbenbart godt med i geografi

- men der er da alligevel lidt vej fra nyborg og herover

er ikke helt klar over hvorlangt men for mig virker det overskuelift hihi.. (nu er jeg så vandt til MEGET lange togture mellem nyborg nordjylland hvor både hans og min familie bor hihi)

Anmeld

14. november 2010

Anette&Sophia

Trine89 skriver:

er ikke helt klar over hvorlangt men for mig virker det overskuelift hihi.. (nu er jeg så vandt til MEGET lange togture mellem nyborg nordjylland hvor både hans og min familie bor hihi)

ja okay. så er kolding ingenting

Anmeld

14. november 2010

Trine89

anetteb skriver:

ja okay. så er kolding ingenting

nej det er jo det.. haha.. og rammer man den rigtig afgang jah så kan man komme direkte uden alt det der togskifteri.. 

Anmeld

14. november 2010

AnneBJ

Trine89 skriver:

det er ca 400 kroner i timen  (med mindre det er til fx en barnedåbs fest så bliver der givet et tidbud) og så lidt til at dække noget af tranporten  

og så vil man få både redigeret billeder og de orginale billede på endten en CD eller en mulighed for at hente dem vha. en FTP (via nettet)

Det lyder jo meget rimeligt! Jeg vender tilbage, når vi har én at tage billeder af

Anmeld

15. november 2010

Trine89

AnneBJ skriver:

Det lyder jo meget rimeligt! Jeg vender tilbage, når vi har én at tage billeder af

Det skal du være mere end velkommen til  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.