Barnevogn eller klapvogn med på ferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Barnevogn eller klapvogn med på ferie?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.134 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. november 2010

LMM

Hej min søn er 8 måneder og vi skal på ferie her om en uge, ved bare ikke om vi skal have barnevogn eller klapvogn med?? hvad tog i med???

gerne begrundelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

Mussen2

Vi var i Spanien da vores datter var 9 mdr. Vi tog en paraply klapvogn med. Der var en god lusus klapvogn i lejligheden, så vi fravalgte barnevognen, da hun så sov til middag indenfor.

Vi prioriterede at hun kunne komme med ud og sidde med og være med i det hele. Det er noget mere komfortablet i en klapvogn fremfor barnevogn. Og den er nemmere at komme rundt med.

Hun var ikke vant til at sove indenfor, men det gik over al forventning. Så fortød overhovedet ikke vores valg.

Anmeld

14. november 2010

Mi

En god klapvogn, som hun også kan falde i søvn i. Hvor sædet kan ligges tilbage og med lidt polster i sædet. Vi har rejst to gange med vores piger og har haft klapvogne med. Tror at en barnevogn bliver for stor at komme rundt med.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

15. november 2010

Brams

Synes det kommer lidt an på hvor man skal hen på ferie. Hvis det er i Danmark ville jeg klart tage barnevognen med, men skal man til udlandet og måske med fly så ville jeg klart vælge klapvognen

Anmeld

15. november 2010

Lone Jakobsen

afhænger af plads og hvor god din klapvogn er.

vi tog klapvognen med sidst pga. pladsmangel. Rasmus ku nemt falde i søvn i den når vi var ude at gå. da børnene var mindre tog jeg altid barnevogn med hvis der var mulighed for det

Anmeld

15. november 2010

Diana...

Vi tog klapvogn med da den er stor nok og kan lægges helt ned så han kunne nemt sove i den. 

Anmeld

15. november 2010

LMM

Tak for jeres svar, det er en stor barnevogn, med skygge og som kan ligges ned, han har sovet i den før! - når vi har været ude og gå..

det er Spanien vi skal til

Anmeld

15. november 2010

LMM

Hvordan transpoterede i klapvogene?? bare i en alm sort sæk?? eller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.