Hvor ville jeg dog gerne kunne springe dage over og slette november af kalenderen.
I november for 10 år siden døde en af mine venner i en trafikulykke. 27 år gammel
I november for 6 år siden døde min soulmate. Han var mit et og alt. 27 år gammel
Så i fredags døde min kusine på kun 24 år pludselig af meningitis, hjerneblødning og mange hjertestop.
Så sidder man her med alle sine tanker og frustrationer og det eneste man kan gøre er at tude.
Fredag aften kl 23.03 ringer min mobil. Jeg hører god mobilen, men da jeg er faldet i søvn når jeg ikke at tage den. Jeg ser det er et nummer jeg ik kender. Bliver dog så nysgerrig at jeg slår nummeret op. Ser det er fra min fætter og tror det er en fejl at han har ringet. Så det eneste jeg gør er at skrive at jeg kunne se han havde haft ringet og om han ville noget. Dette er der ingen respons på.
Lørdag kl 9.45 ringer min far, denne gang når jeg heller ikke tlf, men da jeg ser det er min far, er jeg sikker på der er sket noget, for ungerne og jeg havde lige besøgt ham dagen før og han plejer ikke ringe på det tidspunkt. Jeg var sikker på at han ville fortælle at min bedstemorpå snart 91 var død eller kommet på sygehuset. Jeg ringer til ham og her får jeg den forfærdelige besked at min kusine er død aftenen før. Hun døde af meningitis og en hjerneblødning. Endvidere havde hun mange hjertestop. Og dette i en alder afkun 24 år.
Jeg er blevet spurgt om jeg vil lave en kage til efter begravelsen. Ja, selvfølgelig vil jeg det, men føj hvor er det hårdt. ved ikke hvordan en sådan kage kan/skal se ud og hvordan jeg nogensinde kommer i gang med en sådan kage.
Ved ikke hvorfor jeg skriver dette, bortset fra at jeg nok trængte til at få det ud....
Anmeld