Hvor ville jeg dog gerne slette november fra kalenderen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. november 2010

quity

Hvor ville jeg dog gerne kunne springe dage over og slette november af kalenderen.

I november for 10 år siden døde en af mine venner i en trafikulykke. 27 år gammel

I november for 6 år siden døde min soulmate. Han var mit et og alt. 27 år gammel

Så i fredags døde min kusine på kun 24 år pludselig af meningitis, hjerneblødning og mange hjertestop.

Så sidder man her med alle sine tanker og frustrationer og det eneste man kan gøre er at tude.

Fredag aften kl 23.03 ringer min mobil. Jeg hører god mobilen, men da jeg er faldet i søvn når jeg ikke at tage den. Jeg ser det er et nummer jeg ik kender. Bliver dog så nysgerrig at jeg slår nummeret op. Ser det er fra min fætter og tror det er en fejl at han har ringet. Så det eneste jeg gør er at skrive at jeg kunne se han havde haft ringet og om han ville noget. Dette er der ingen respons på.

Lørdag kl 9.45 ringer min far, denne gang når jeg heller ikke tlf, men da jeg ser det er min far, er jeg sikker på der er sket noget, for ungerne og jeg havde lige besøgt ham dagen før og han plejer ikke ringe på det tidspunkt. Jeg var sikker på at han ville fortælle at min bedstemorpå snart 91 var død eller kommet på sygehuset. Jeg ringer til ham og her får jeg den forfærdelige besked at min kusine er død aftenen før. Hun døde af meningitis og en hjerneblødning. Endvidere havde hun mange hjertestop. Og dette i en alder afkun 24 år.

Jeg er blevet spurgt om jeg vil lave en kage til efter begravelsen. Ja, selvfølgelig vil jeg det, men føj hvor er det hårdt. ved ikke hvordan en sådan kage kan/skal se ud og hvordan jeg nogensinde kommer i gang med en sådan kage.

Ved ikke hvorfor jeg skriver dette, bortset fra at jeg nok trængte til at få det ud....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

Shibby

Vil bare sige at jeg har læst dit indlæg og jeg virkelig er ked af det på hele din familis vejne. Hvad er oddsne for at to på 24 i samme familie dør af det samme..

Håber i kommer igennem den her tid,og aner seriøst ikke hvordan du skal kunne lave en begravelseskage til egen familie! Du er jo helt nede

Anmeld

14. november 2010

Manakauapo

Åhr hvor er det hårdt! Tænker på dig!

Angående kage ville jeg bare lave en almindelig lagkage overtrækket med hvis fondant og så et par enkelte calla'er oven på! Det er smukt og enkelt! Ligesom døden!

Anmeld

14. november 2010

Maalene

Åhh hvor er det altså bare uretfærdigt og forfærdeligt for dig at du skal igennem alt det...

Ville ønske jeg kunne sige noget, som bare hjalp lidt, men ord kan desværre ikke ændre noget som helst - vil i stedet give dig en kæmpe krammer

Håber du har en dejlig familie til at støtte og hjælpe dig igennem denne svære tid

Anmeld

14. november 2010

quity

Vil bare sige at jeg har læst dit indlæg og jeg virkelig er ked af det på hele din familis vejne. Hvad er oddsne for at to på 24 i samme familie dør af det samme..

Håber i kommer igennem den her tid,og aner seriøst ikke hvordan du skal kunne lave en begravelseskage til egen familie! Du er jo helt nede

Tak for ordene.

Ved ik om jeg har formuleret mig forkert, for det er kun en kusine der er død.

Angkagener jeg fast besluttet på at det vil og kan jeg, men gud hvor bliver det hårdt..

Anmeld

14. november 2010

quity

Tak for jeres søde ord.

Anmeld

14. november 2010

quar20

Ville ikke lige læse uden at skrive til dig at jeg udemærket godt forstår dig..!! ØV hvor er det altså bare møg surt - og hvor er det bare uretfærdigt at nogen SÅ ung og nogen som slet ikke har levet deres liv færdigt bliver taget fra denne jord..!!

Ønsker dig ALT held og lykke fremover..!!

Og sender dig hermed de varmeste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.