hjælp ønskes!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.022 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. november 2010

Lillefe

Hej med jer tøser..

jeg er lidt desperart.. jeg står og skal lave lidt ønsker til lille manden.. og jeg aner virkeligt ikke hvad vi skal ønske os til ham!! tøj kan man jo altid skrive men fedt at få tøj fra 50 mennesker når han allerede har en del i forvejen... er lidt lost og den er blevet lidt tynd. syntes det var meget lettere med vores datter.. for der kunne man bare ønske sig smykker.. *G*

I kan lige se listen indtil videre.. hjælp gerne med forslag!..

Barbapapa: dyb tallerken, flad tellerken, drikkekrus med dobbelt hank og bestik (http://shop.curiosa.dk/group.asp?group=172)

Gavekort til http://shop.curiosa.dk/

Gavekort til Exit/H&m eller andre lækre børnetøjs forretninger

Dåbs kop

betræk til trip trap gerne i en mørk farve

Tøj med stærke farver og mønstre (str. 74 og op)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

Isabella_mor

du kan jo lige få en kopi af den ønskeliste jeg har lavet til min knejt (når vi skal holde hans navngivning.. ) den skal nok opdateres en del efterhånden som han er født og folk har læsset barselsgaver af hos os.. de bliver jo helt vilde de slægtninge jo  

Junior dyne ? pude + Sengetøj og lagener? i økologisk bomuld.. 
o Sengerand til tremmeseng ? evt. med Barbapapa (hvis man overhovedet kan få det) ellers med andre figurere.. 
o høj stol (sådan en gl dags en man kan slå sammen så det er en stol med bord (i hvid) 
o Baby Alarm 
o Bumbo Babysitter ? i grønne, el. blå farver. evt. Med det lille bord der hører til.. 
o Legetøj ? helst udviklingslegetøj. 
o Legetæppe el. klips fliser med bogstaver, tal eller noget helt tredje. 
o Løbe/balance cykel. 
o Barbapapa bestik sæt ? kan købes i Karusella i Jorcks passage på strøget eller på www.karusella.dk 
o Bog reol ? minder lidt om en gl. dags tallerkenreol.. 
o Børnebøger. 
o Sangbøger. 
o Godnathistorie bøger. 
o Legetøj til badetid. 
o Barbapapa sparebøsse. 
o Penge tilskud til en cykelanhænger. 
o Tøj i str. 4 mdr. og frem. 
o Togbane og toge i træ. BRIO

o Regntøj 

o Cykelhjelm gerne en smart en evt. skateragtig. 
o DUPLO Lego. 
o Fjällräven mini rygsæk ? i grøn, blå, sort, sølv, brun, orginal orange. 
o Schleich dyr 
o Sækkestol 
o Wheely bug 
o Højdemåler 
o Puslespil 

Anmeld

14. november 2010

Pige2009

Stjernetegn

dåbsrulle

flagstang

sparebøsse

Anmeld

14. november 2010

Lillefe

tusind mange gange tak tøser..! det hjalp en del!!

Anmeld

15. november 2010

Lillefe

ikke flere som har nogle foreslag?

Anmeld

15. november 2010

Muhmi

Hvad med bestik, til når han begynder at kunne spise selv? Upsa, så ikke at du allerede havde skrevet det

En triptrap stol er også en god ting at have

Eller måske nogle godt legetøj?

Anmeld

15. november 2010

Lillefe

Muhmi skriver:

Hvad med bestik, til når han begynder at kunne spise selv? Upsa, så ikke at du allerede havde skrevet det

En triptrap stol er også en god ting at have

Eller måske nogle godt legetøj?

Havde faktisk ikke tænkt på bestik.. det har jeg ikke fået skrevet på!.. trip trap stol har jeg fra nadia hun er kommet over på en stor stol..

Anmeld

15. november 2010

serinasmor

er det til dåb ... for så kan du stadig(efter min mening i hvert fald) ønske et simpelt sølvkors i en kæde ...

og så ville jeg ønske legetøj der er godt fra 6 mdr og op .. evt til jul også ... altså duplo, puttekasse ( i plast - så larmer klodserne mest), bolde, biler, traktor (stor og i plastik) ... og ellers nok bare gavekort til br/toys r' us ..så kan i selv købe hvad i kommer til at mangle

Anmeld

15. november 2010

B&J

hvad med en memozz de er vildt flotte og det er alt en man kan bygge videre på???

www.memozz.dk

Anmeld

15. november 2010

Lillefe

serinasmor skriver:

er det til dåb ... for så kan du stadig(efter min mening i hvert fald) ønske et simpelt sølvkors i en kæde ...

og så ville jeg ønske legetøj der er godt fra 6 mdr og op .. evt til jul også ... altså duplo, puttekasse ( i plast - så larmer klodserne mest), bolde, biler, traktor (stor og i plastik) ... og ellers nok bare gavekort til br/toys r' us ..så kan i selv købe hvad i kommer til at mangle

tak for gode ideer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.