Hvordan er reglerne for det? (BH)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. november 2010

Ann.

Jeg er stadig rimelig grøn indenfor BH-området, så har lige et spørgsmål. 
Lærke er de sidste par dage blevet meget snottet, og idag er det blevet lidt værre, hun har ikke feber, men frygter at hun er ved at blive syg. 
Jeg har timer i morgen fra 08.00 til 10.35, så hvis hun fortsat ingen feber har, kan jeg så sende hende i BH eller skal jeg sende hende op til svigermor? Er noget nervøs for at hendes snotten smitter de andre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

Pige2009

TrineLærke skriver:

Jeg er stadig rimelig grøn indenfor BH-området, så har lige et spørgsmål. 
Lærke er de sidste par dage blevet meget snottet, og idag er det blevet lidt værre, hun har ikke feber, men frygter at hun er ved at blive syg. 
Jeg har timer i morgen fra 08.00 til 10.35, så hvis hun fortsat ingen feber har, kan jeg så sende hende i BH eller skal jeg sende hende op til svigermor? Er noget nervøs for at hendes snotten smitter de andre.

Laura er nærmest kronisk forkølet efter hun er startet i DP. At være forkølet er ikke at være syg i min optik

Anmeld

14. november 2010

AnneBJ

Hvis hun kan lege og indgå i en dagligdag på lige fod med de andre (ikke er ekstra pylret, skal hænge hele tiden eller lign.) og ellers er feberfri, så af sted med hende

Anmeld

14. november 2010

ESV

Jeg holder ikke Emilie hjemme når hun "bare" er forkølet for så skulle hun nærmest være hjemme fra oktober til maj..

Anmeld

14. november 2010

Ann.

Baagøe skriver:

Laura er nærmest kronisk forkølet efter hun er startet i DP. At være forkølet er ikke at være syg i min optik

Nej det mener jeg heller ikke selv, men kender ikke lige reglerne indefor det

Anmeld

14. november 2010

Ann.

AnneBJ skriver:

Hvis hun kan lege og indgå i en dagligdag på lige fod med de andre (ikke er ekstra pylret, skal hænge hele tiden eller lign.) og ellers er feberfri, så af sted med hende

Hun er bare træt og sover ikke så godt på grund af den stoppede næse

Anmeld

14. november 2010

Ann.

ESV skriver:

Jeg holder ikke Emilie hjemme når hun "bare" er forkølet for så skulle hun nærmest være hjemme fra oktober til maj..

Ja, men det var nu også bare for at hører, aner jo ikke noget om det, med hensyn til smitte

Og nu går hun jo i en specielbørnehave, hvor børnene har nogle forskellige behov. Nogle er mere sensitive end andre.

Anmeld

14. november 2010

Ni-ko-li-ne

de må ikke komme afsted med feber.... eller diarre mavse... ellers må de gerne:0)

Anmeld

14. november 2010

AnneBJ

TrineLærke skriver:

Hun er bare træt og sover ikke så godt på grund af den stoppede næse

Det mærker man jo sjældent når man er oppegående og leger Og hun har vel mulighed for en ret kort dag imorgen, når du ikke har flere timer? Jeg ville stadig sige af sted

Anmeld

14. november 2010

Ann.

AnneBJ skriver:

Det mærker man jo sjældent når man er oppegående og leger Og hun har vel mulighed for en ret kort dag imorgen, når du ikke har flere timer? Jeg ville stadig sige af sted

Hun er hverken oppegående eller legende, hun er 1 år, hjerneskadet (handicappet) og går i en specielbørnehave med børn med forskellige behov. 

Så jeg tænker på at nogle er mere sensitive end andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.