Det har Liva været denne weekend....
Hun har været strid, imod, på tværs, sur, skrigende, provokerende, har lukket ørerne og bare gjort hvad hun selv vil.....
ØV! det er så træls når weekends skal foregår på den måde!
Igår formiddags var Carsten afsted, da han kommer hjem først på eftermiddagen er jeg simpelthen nødt til at gå op og sove for jeg er helt kvæstet efter at have haft en pige der bare er imod og imod og imod!
Oveni vil hun kun sin mor! Far må ikke hjælpe med noget som helst og forøvrigt skal det foregå på Livas måde og ikke som mor mener det skal foregå....
Men så faldt 10-øren her til aften, og nu kommer jeg til at røbe min anonymitet fra tidligere tråde.....
Jeg har det skidt... psykisk... fik ny medicin som skulle hjælpe mig på toppen samtidig med min normale medicin skulle sættes op.
Jeg fik det så godt, blev den rigtige Tina igen... Var glad, havde energi osv...
Så skulle jeg stoppe med det nye medicin og herefter op til en blodprøve hos lægen for at se om mit "gamle" medicin virker efter det er blevet sat op...
Men... jeg har ikke fået taget blodprøven endnu... men er ret sikker på det ikke virker!
Der gik lige nogle dage fra jeg stoppede på det nye til jeg begyndte at ryge ned igen...
ØV hvor er jeg træt af det...
Men det er selvfølgelig det Liva mærker nu og reagerer på!
Håber på en tid til blodprøve i denne uge! Så jeg kan komme videre i behandlingen og få det godt igen....
Anmeld