babyjogger city mini

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

938 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. november 2010

LauraLW

Er der nogen der erfaringer med den? Gode? Dårlige? 

Overvejer meget at ønske den til Vilma (nok først til foråret), men kan ikke finde ud af om det ville være federe at bruge det ekstra på en city elite.... Vi har en "stor" klapvogn, så den skal bruges som en ekstra mere handy klapvogn, men Vilma skal stadig kunne sove i den.

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

LauraLW

Ingen? Heller ingen der kender nogen som har den?

Anmeld

18. november 2010

RumlesMor

LauraLW skriver:

Er der nogen der erfaringer med den? Gode? Dårlige? 

Overvejer meget at ønske den til Vilma (nok først til foråret), men kan ikke finde ud af om det ville være federe at bruge det ekstra på en city elite.... Vi har en "stor" klapvogn, så den skal bruges som en ekstra mere handy klapvogn, men Vilma skal stadig kunne sove i den.

Laura

Jeg har City Elite...og jeg ELSKER den! Bedste vogn ever

Har ikke set Mini, og ved derfor ikke hvordan den er i størrelse eller brug. Men har kun hørt godt om Babyjogger's vogne. Ved ikke lige hvor du er fra...men jeg tog ind i Barnevognshuset og prøvede klapvognen live inden køb, det er altid rart at få lov at afprøve vognen inden køb.

Anmeld

18. november 2010

LauraLW

RumlesMor skriver:

Jeg har City Elite...og jeg ELSKER den! Bedste vogn ever

Har ikke set Mini, og ved derfor ikke hvordan den er i størrelse eller brug. Men har kun hørt godt om Babyjogger's vogne. Ved ikke lige hvor du er fra...men jeg tog ind i Barnevognshuset og prøvede klapvognen live inden køb, det er altid rart at få lov at afprøve vognen inden køb.

Fedt! Bruger du den som ekstra vogn eller hver dag?

Jeg kan sagtens finde butikker der har dem, men det er mere interessant at høre hvad folk der bruger dem mener om dem.

Anmeld

19. november 2010

RumlesMor

LauraLW skriver:

Fedt! Bruger du den som ekstra vogn eller hver dag?

Jeg kan sagtens finde butikker der har dem, men det er mere interessant at høre hvad folk der bruger dem mener om dem.

Jeg bruger den HVER dag. Jeg har faktisk skiftet barnevognen ud med denne ret tidligt. Min søn er knap 7 mdr. Men den er bare nemmere at have med rundt, er let at klappe sammen og har rigtig god liggeplads/længde. Desuden falder han hurtigere i søvn i den her, fordi rygstykket "hænger" og det giver en gyngende bevægelse når man kører derudaf. Jeg ELSKER min city elite!

Anmeld

19. november 2010

LauraLW

RumlesMor skriver:

Jeg bruger den HVER dag. Jeg har faktisk skiftet barnevognen ud med denne ret tidligt. Min søn er knap 7 mdr. Men den er bare nemmere at have med rundt, er let at klappe sammen og har rigtig god liggeplads/længde. Desuden falder han hurtigere i søvn i den her, fordi rygstykket "hænger" og det giver en gyngende bevægelse når man kører derudaf. Jeg ELSKER min city elite!

Vi skal simpelthen bare have en! - Men må nok nøjes med en mini

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.