hvornår avocado?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.504 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. november 2010

Alberts/

mig og min mor kom til at snakke om at når den bette bliver ældre, er der så en regl om hvornår de må få Avocado? tænkte på om de måtte få det samme tid som mos eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

Frk. Himmelblå

Halløj

Jeg mener, de må få det lige så snart, de har lyst

Anmeld

14. november 2010

Alberts/

SeptemberBaby skriver:

Halløj

Jeg mener, de må få det lige så snart, de har lyst

okay(; super(;

Anmeld

14. november 2010

Moar'en

Jeg mener også det må givet som første ske mad. Et lille tip, bland advokado med banan, det var vores søn vild med

Anmeld

14. november 2010

twinboys

og senere advokado på rugbrød og som vi spiste igår.. Advokado med rejer... nam nam

Anmeld

14. november 2010

Alberts/

Moar'en skriver:

Jeg mener også det må givet som første ske mad. Et lille tip, bland advokado med banan, det var vores søn vild med

okay(; det vil jeg prøve når han bliver gammel nok til det(:

Anmeld

14. november 2010

Alberts/

twinboys skriver:

og senere advokado på rugbrød og som vi spiste igår.. Advokado med rejer... nam nam

hihi ja det smager faktisk godt(;

Anmeld

14. november 2010

Lisa får tit advokado,(har hun gjort siden 4mdrs alderen) og jeg blander det med blendet gulerød.. Det er hun helt vild med!

Banan kan godt være lidt hårdt for maven, så det skal man vente lidt med.. Siger de kloge!

Stine og Lisa.

Anmeld

14. november 2010

Malthes mor

Tilmeldt skriver:

Lisa får tit advokado,(har hun gjort siden 4mdrs alderen) og jeg blander det med blendet gulerød.. Det er hun helt vild med!

Banan kan godt være lidt hårdt for maven, så det skal man vente lidt med.. Siger de kloge!

Stine og Lisa.

ja det er rigtigt. Men advokado udligner bananen. Så banan og advokado er godt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.