Hjælp til at forstå ægløsningsteste!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. november 2010

Babyblop

Jeg er lige stoppet med at tage minipiller og skal i gang med PB...jubii. Jeg har ikke haft menstruation mens jeg har taget dem. (Det er en normal bivirkning).

Jeg har købt ægløsningsteste for at få en idé om hvornår jeg har ægløsning. Jeg har testet 3 dage i streg nu. De har alle været negative, men den første dag var test-stregen ret tydelig. Anden dage var den lidt mere svag og i dag var den næsten usynlig. Betyder det, at jeg har haft ægløsning og nu er på vej mod at skulle have menstruation eller kan de her teste godt svinge? Altså så testen godt kan blive tydeligere igen for så at teste positiv for ÆL?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

Molly8

Jeg har oplevet, at ægløsningstesten har virket over ca. 3-4 dage, hvor den starter svagt, bliver mere tydelig og så svag igen. Hvis du har en reaktion på den, er det bare med at komme igang

Jeg havde selv svingende og sjældne ægløsninger, men kunne mærke, når den var på vej. Prøv at lytte til din krop, så du ikke skal teste hele tiden. Det bliver hurtigt lidt små-dyrt.

Kh Molly

Anmeld

14. november 2010

Babyblop

Teststregen skal vel være lige så tydelig eller mere tydelig end kontrolstregen før den er positiv? Et udsving er vel ikke nok?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.