SNOT! god råd modtages gerne!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. november 2010

FrkLarsen

Hej Piger

Ja, nu er min lille pige på 3 måneder blevet ramt at forkølelse igen igen, 2 gange i din korte levetid! SUK!

Har i kvinder nogen gode råd til at kunne lindre lidt på det? 

Jeg har hævet hovedenden i hendes seng en smule, og bruger også nogen saltvandspipetter til næsen. 

Gode råd modtages gerne! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

LR85

Som du sikkert allerede er igang med er mit bedste råd, HYGIEJNE, HYGIEJNE, HYGIEJNE!

Vaks og sprit dine og dit barns hænder hver gang du har tørret snot væk og dit barn har haft hænderne i ansigtet, vask alt legetøj  ofte og sprit dørhåndtag og andre smittebærere af.

Jeg har erfaret a ved god hygiejne, sætter jeg risikoen for smitte ned, til både min søn og jeg.

Smitten forgår oftest 3-4 dage før udbrud, så hygiejne er også vigtig selv om i ikke er forkølet (da i måske er ved a blive det og derfor smitter hinanden og andre)

Anmeld

14. november 2010

Mormilla

FrkLarsen skriver:

Hej Piger

Ja, nu er min lille pige på 3 måneder blevet ramt at forkølelse igen igen, 2 gange i din korte levetid! SUK!

Har i kvinder nogen gode råd til at kunne lindre lidt på det? 

Jeg har hævet hovedenden i hendes seng en smule, og bruger også nogen saltvandspipetter til næsen. 

Gode råd modtages gerne! 

Hvad med et par saltvands dråber. Ved ikke hvor gammel de skal være for dette men spørg på apoteket. Det er super godt. Det gør at de kan få luft igennem næsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.