Jeg er så skuffet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. august 2008

Jan9e D

Blev ringet op af min exmand her kl 10, og han var ganske meget oppe og køre. Han begyndte at beabrejde mig at vores datters gummisko var forsvundet i BH, og de har været forsvundet siden torsdag. Og de bare ikke kan finde dem. - Grrr det er bare irreterende for det er jo ikke fordi jeg svømmer rundt i penge.

Sagen er den at Mathine tager sine sko af konstant og smider dem alle vegne. Jeg har aftalt med sous chefen om det, og har aftalt at Vi skal sætte hendes sko hvor hun ikke selv kan få fat i dem og de skal tage dem af hende når hun er færdig med at lege udenfor. Dette er så ikke sket, præsis ved jeg ikke hvad der er skat da hun jo er hjemme hos sin far i denne uge. Vi er lige gået over til 7/7 ordning.

Og nu vil han så heller ikke have 7/7 ordningen længere, for han kan ikke magte at have hende i 7 dage - Mon det er nemmere for mig??
Tag ikke fejl af jeg elsker min datter, men prøver at komme mig efter alt det bøvl med mit hjerte, og skal begynde på job på mandag med 37 timer om ugen for første gang i 6 år- har max haft 30 timer om ugen. Og jeg har absolut ingen mulighed for aflastning på nogen måde. Han Bor hos sine forældre og han handler mad og laver den max en gang. Skal ikke stå for tøjvask ect ect.

Lige nu har jeg allermest bare lyst til at sige til ham at han kan få hende fredag til søndag hveranden uge - og ikke en dyt fis mere. Og så må det jo gå herhjemme så godt det kan. Så må menuen bare stå på rugbrød et par gange om ugen, det er der jo ingen der er døde af.

Men jeg er bare så skuffet over hans måde at tackle tingene på, og ved jeg lige pt overreagerer, for vi plejer at have en god komminikation mellem os og kan sagtens få tingene til at fungere. Men lige nu overskygger min vrede bare alt logisk tænkning.

Sorry men trængte bare til at få luft inden jeg eksploderer. >(

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2008

charlottekri

i mine øjne er det da ham der overreagerer... stakkels lille mand der ikke kan overskue bare at tilbringe tid sammen med sin datter... han har vel selv valgt at få hende for pokker!!! og han har hende endda kun halvdelen af tiden, så hvad fanden brokker han sig over?? du kan da heller ikke gøre for at BH ikke holder øje med hendes sko??!! nu må han squ da tage sig sammen!! jeg synes ikke at du overreagerer for han opfører sig jo som et lille barn...
men jeg håber selvfølgelig at i finder ud af det for Mathines skyld; han kan jo ikke gøre for at hendes far er et barnligt fjols ;)
(H)

Anmeld

16. august 2008

Heidi.

Nej tænk engang.. Kan man virkelig sige som han gør.. at man ikke kan overskue det??? Jamen det er da fantastisk.. Undskyld søde Jannie, men jeg bliver sgu lidt småsur over at din exmand siger som han gør.. Jeg syntes det er helt fantastisk at i kører 7/7 ordning, det må da være dejligt for ham at se sin datter så tit..

Den med skoene, Uhh den kender jeg. Min store datter hun smider også sine sko og sutsko overalt.. det er pisse irreterende..

Kh Heidi

Anmeld

16. august 2008

fam.4xc

Kan godt forstå du er skuffet og er helt enig med de andre piger. Han skal da være lykkelig for at ha 7/7 og det med at overskue - ja det SKAL han sgu, hun er lige så meget hans ansvar som dit!

Kram og håber I finder en løsning (H)

Anmeld

16. august 2008

MorCamilla

Hej Jannie..

Hmm, er det så din skyld at hendes sko er blevet væk, du kan jo verken gøre fra eller til når det er sket i børnehaven.. Self er det da rigtig træls, for sko er dyre, men der er bare ikke så meget andet at gøre end at håbe på at de dukker på igen...

Jeg må give de andre ret i at det må være forfærdeligt for din x mand at han ikke kan overskue sin egen datter i 7 dage af gangen... Hvordan tror han du klare det.. Ja undskyld, men hvor ville jeg blive sur, ked af det og skuffet hvis Kasper sagde sådan om Mikkel, (hvis vi ikke var sammen)

Jeg håber at I finder en god løsning på det hele igen..

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.