Blev ringet op af min exmand her kl 10, og han var ganske meget oppe og køre. Han begyndte at beabrejde mig at vores datters gummisko var forsvundet i BH, og de har været forsvundet siden torsdag. Og de bare ikke kan finde dem. - Grrr det er bare irreterende for det er jo ikke fordi jeg svømmer rundt i penge.
Sagen er den at Mathine tager sine sko af konstant og smider dem alle vegne. Jeg har aftalt med sous chefen om det, og har aftalt at Vi skal sætte hendes sko hvor hun ikke selv kan få fat i dem og de skal tage dem af hende når hun er færdig med at lege udenfor. Dette er så ikke sket, præsis ved jeg ikke hvad der er skat da hun jo er hjemme hos sin far i denne uge. Vi er lige gået over til 7/7 ordning.
Og nu vil han så heller ikke have 7/7 ordningen længere, for han kan ikke magte at have hende i 7 dage - Mon det er nemmere for mig??
Tag ikke fejl af jeg elsker min datter, men prøver at komme mig efter alt det bøvl med mit hjerte, og skal begynde på job på mandag med 37 timer om ugen for første gang i 6 år- har max haft 30 timer om ugen. Og jeg har absolut ingen mulighed for aflastning på nogen måde. Han Bor hos sine forældre og han handler mad og laver den max en gang. Skal ikke stå for tøjvask ect ect.
Lige nu har jeg allermest bare lyst til at sige til ham at han kan få hende fredag til søndag hveranden uge - og ikke en dyt fis mere. Og så må det jo gå herhjemme så godt det kan. Så må menuen bare stå på rugbrød et par gange om ugen, det er der jo ingen der er døde af.
Men jeg er bare så skuffet over hans måde at tackle tingene på, og ved jeg lige pt overreagerer, for vi plejer at have en god komminikation mellem os og kan sagtens få tingene til at fungere. Men lige nu overskygger min vrede bare alt logisk tænkning.
Sorry men trængte bare til at få luft inden jeg eksploderer. >(
Jannie
Anmeld