Arrrgh træt, træt, træææt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. november 2010

Sitrani

wow - hvor er jeg bare konstant træt! Det er helt vildt.. Er kun 7+2 henne, og alligevel er jeg helt smadret.. Er der nogen der har en kur mod graviditets-trætheden???

Hilsen Sille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

otlitrom

Søvn Ej, jeg ved det ikke. Jeg er 8+3 idag, og synes så småt at jeg får lidt mere overskud, men sidste uge kunne jeg stå op og sove, det var helt frygteligt!

Jeg tror ikke der er så meget du kan gøre, uden at slappe af og lytte til din krop.

Anmeld

14. november 2010

Papaya

STN skriver:

wow - hvor er jeg bare konstant træt! Det er helt vildt.. Er kun 7+2 henne, og alligevel er jeg helt smadret.. Er der nogen der har en kur mod graviditets-trætheden???

Hilsen Sille

Prøv med noget jerntilskud... Jeg fik ikke jern-tabletter da jeg fik hård mave af det så jeg fik anbefalet Floradix Kräuterblut sådan noget urte jern eliksir.. Det er noget man drikker og er lavet til gravide også... Og der gik lige lidt tid, men det virkede på trætheden.. Man kan bestille det på nettet. Så synes da du skulle prøve.. Det kunnevære at det også hjælper på dig..

Anmeld

15. november 2010

Lone Jakobsen

he he, tænker også SØVN

der er faktisk ikke andet du kan gøre. lyt til din krop og respekter at den bare har brug for rigtigt meget søvn. det foretager sig snart igen.

en god "morfar" når du kommer hjem fra job er bare guld

Anmeld

15. november 2010

missie20

STN skriver:

Hilsen Sille

Du tager Graviditets vitaminer ikke?

Anmeld

15. november 2010

SussieThyssen

STN skriver:

Hilsen Sille

Nix..ingen kur..det går over LOL
Du må bare sove og hvile når du kan.
Jeg kunne sidde ret op og ned og falde i søvn på spisestuestolen med mine 3.
Så væbn dig med tålmodighed, det skal nok blive bedre.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. november 2010

Minmio

Føler med dig.

Samme her, er dog 13 uger henne, og jeg synes at jeg bliver mere og mere træt for hver dag der går.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.