Min søn vil pludselig ikke spise mere, eller jo, men det er så lidt så lidt jeg kan få ham til. Sidste uge passede min mor ham i weekenden og jeg blev nogen dage ektra og han ville simpelthen ikke være med til at hun gav ham mad, så han spiste næsten ingenting hele weekenden. Til sidst måtte hun give ham lidt færdiglavet jordbærglød bare for at han fik lidt i maven. Troede sådan set årsagen var det ikke var mig der gav, men han er bare gået på sultestrejke... Han har altid spist et stort morgen og aftens måltid og en hel rugbrød til frokost, og så har han nippet lidt til mellemmåltiderne. Nu kan jeg lokke 1-2 rugbrødshapser i ham, 5 ske fulde grød, og han nægter alt andet. Ender med at servere 3 forskellige ting hver gang han skal spise, og han gider ingen af delene.
Han får ikke mælk eller vand til maden, først bagefter, ellers nægter han at helt at spise og vil drikke sig mæt. Så lige for tiden ender han for det meste med at spise sådan en købe skorpe og drikke en masse mælk, det eneste han gider... Jeg er begyndt at blive ret nervøs for han må ikke tabe sig, han er i forvejen på nippet til undervægtig... (vejer 7,6 kg)
Puhh jeg synes det er så hårdt, for trolden er jo sulten, så han er bare sur og pylret hele dagen, men nægter sin mad....
Nogen der har prøvet nogen lign.?
Anmeld