Hvad synes i om dette hus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. november 2010

Ann.

http://www.nybolig.dk/maegler/PrivatBolig.jsp?sagsnr=336021&forretningsnr=240257

Der er selvfølgelig nogle ting der skal laves som det røde badeværelse og så garagen skal også bygges om eller males på et tidspunkt. 

Men nu tænker vi bare at der er god plads til Lærke, og det er sådan løbende renoveret (det meste med køkken, gulve og loft, og det lille toilet).

Hvad synes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

lucas<3

TrineLærke skriver:

http://www.nybolig.dk/maegler/PrivatBolig.jsp?sagsnr=336021&forretningsnr=240257

Der er selvfølgelig nogle ting der skal laves som det røde badeværelse og så garagen skal også bygges om eller males på et tidspunkt. 

Men nu tænker vi bare at der er god plads til Lærke, og det er sådan løbende renoveret (det meste med køkken, gulve og loft, og det lille toilet).

Hvad synes i?

jeg kan godt li det..  jeg syns det er meget pænt. (:

Anmeld

14. november 2010

CamillaValby

TrineLærke skriver:

Hvad synes i?

Det kan være at man skulle flytte til Jylland med de priser hihi.

Jeg syntes at huset er fedt, der er en masse muligheder i det. Også er der en skøn have. Jeg ville i hvertfald være solgt

Anmeld

14. november 2010

Ann.

luppe-laban skriver:

jeg kan godt li det..  jeg syns det er meget pænt. (:

Tak Jeg kan nemlig også meget godt lide det, synes det er et lækkert køkken med masser plads, og så det der er lavet udendørs i forhaven med de sten

Anmeld

14. november 2010

Ann.

CamillaValby skriver:

Det kan være at man skulle flytte til Jylland med de priser hihi.

Jeg syntes at huset er fedt, der er en masse muligheder i det. Også er der en skøn have. Jeg ville i hvertfald være solgt

Ja man får meget hus for pengene

Det kan jeg super godt lide Og så er der så meget plads til os

Anmeld

14. november 2010

lucas<3

TrineLærke skriver:

Tak Jeg kan nemlig også meget godt lide det, synes det er et lækkert køkken med masser plads, og så det der er lavet udendørs i forhaven med de sten

ja det ser meget godt ud.. og masser a  plads..

Anmeld

14. november 2010

Tennamor

Jeg synes det ser fint ud. Vi kigger også på hus, men der hvor vi kigger får man intet til under 1.800.000 som er vores max . Jeg kunne sagtens have slået til på det hus.

Anmeld

14. november 2010

ønskebørn74

TrineLærke skriver:

Hvad synes i?

Super flot og jeg er VILD med det røde badeværelse... Ville aldrig skifte det!!!

Anmeld

14. november 2010

Ann.

Tennamor skriver:

Jeg synes det ser fint ud. Vi kigger også på hus, men der hvor vi kigger får man intet til under 1.800.000 som er vores max . Jeg kunne sagtens have slået til på det hus.

Åh øv, ja kunne lige se at det var Kbh du kommer fra, kunne godt forestille mig at det var dyrt derovre 

Anmeld

14. november 2010

4kløver

hvade også taget det.. det røde badværelse er ikke så slemt.. Mit er lorte brunt.. men bor til leje så vil ikke bruge penge på det jeg havde købt vis det lå i odense

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.