figenstænger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.879 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. november 2010

LauraLW

hvornår må Vilma få det? Hun er 7,5 mdr.

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

Valle81

LauraLW skriver:

Laura

Anton har fået lov at smage et par gange - hvornår de må få det aner jeg faktisk ikke:0)

Anmeld

14. november 2010

Marco2

Umiddelbart bør du holde hende fra at spise figenstang til du mener hun også bør få slik. Der er ca 25g sukker i en figenstang som svarer til at du serverer 6 sukkerknalder for hende på én gang.

Min datter har aldrig fået det, da det sætter sig på tænderne, og indeholder så meget sukker.

AG

Anmeld

14. november 2010

Mira0911

Julie fik de frugtstænger da hun var knap et år... Tror ikke der sker noget ved at dit barn smager på det... :) 

Anmeld

14. november 2010

LauraLW

Marco2 skriver:

Umiddelbart bør du holde hende fra at spise figenstang til du mener hun også bør få slik. Der er ca 25g sukker i en figenstang som svarer til at du serverer 6 sukkerknalder for hende på én gang.

Min datter har aldrig fået det, da det sætter sig på tænderne, og indeholder så meget sukker.

AG

Hold da op, det var da også helt vildt! Jamen jeg har ikke travlt, er bare ude efter at finde små snacks etc til hende - synes det er svært nogle gange :-)

Anmeld

14. november 2010

Valle81

LauraLW skriver:

Hold da op, det var da også helt vildt! Jamen jeg har ikke travlt, er bare ude efter at finde små snacks etc til hende - synes det er svært nogle gange :-)

Ja det er lidt vildt, men de spiser jo heller ikke en hel stang, men jeg vil sige at Anton har svært ved det for det sætter sig i ganen:0)

Her er havrefras minipuder og cherios et stort hit som lige en snack. Jeg har dem altid med på tur for så er der lidt underholdning, og når vi sidder og spiser og han "vil være med" så får han dem:0)

vindruer skåret i små stykker, små stykker port salut ost da det smelter:0)

Anmeld

14. november 2010

mor_sabina

Du kan nøjes med at give hende en halv eller måske 1/3. Og ja det sætter sig på tænderne men hvis man børste dem som alm. så tror jeg stadig frugtsukkeret er bedre end slik. Og så har jeg læst en undersøgelse at syre fra frugt er hårdere mod tænderne end figenstænger!?

Men jeg er ret sikker på hun godt må få dem nu.

Og så køber jeg pålægget for det er billigere end stængerne og det er jo sådan set det samme

Anmeld

15. november 2010

LRJ

LauraLW skriver:

Laura

Min SP sagde God for at jeg godt måtte give julie det, en ½ til at starte med ( der var hun 6 mdr) og nu spiser hun en hel selv (hun er 7 mdr)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.