krammetråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. november 2010

Lone Jakobsen

jeg ved at der lige nu er en bruger der virkelig har brug for et stort kram. så mit kram idag er til ungmor83.... som lige har mistet en der står hende meget nær.

jeg føler så meget med dig, at ord slet ikke kan beskrive det.... jeg synes slet ikke det er fair at du skal igennem den smerte. så mit kram går til dig søde ven.

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

Becks

nutche skriver:

jeg ved at der lige nu er en bruger der virkelig har brug for et stort kram. så mit kram idag er til ungmor83.... som lige har mistet en der står hende meget nær.

jeg føler så meget med dig, at ord slet ikke kan beskrive det.... jeg synes slet ikke det er fair at du skal igennem den smerte. så mit kram går til dig søde ven.

Lone

Ved ikke hvad det handæer om, men jeg sender gerne et kram med på vejen 

Anmeld

14. november 2010

MissGeoh

14. november 2010

Lone Jakobsen

Tutter skriver:

Ved ikke hvad det handæer om, men jeg sender gerne et kram med på vejen 

synes jeg kan gøre det på den her måde uden at fortælle hele hendes historie. kan desværre ikke køre ned og kramme hende. så hun får dem her og på fb

Anmeld

14. november 2010

Kruse90

En krammer fra mig

Anmeld

14. november 2010

Mira0911

nutche skriver:

Lone

Anmeld

14. november 2010

FruEllingsen

14. november 2010

Rosa

Jamen "kram" for pokker! Masser af kram herfra!!!

Anmeld

15. november 2010

Lone Jakobsen

kan så se at hun ikke har været online herinde længe.... men synes stadig hun fortjener denne tråd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.