KaMa skriver:
Den er så smart den side! Flot lavet.
Mine børn er også 3 mdr, så kan ikke rigtig bruge tøj. Jeg er ved at lave børneværelse til dem, så vil lige kigge lidt. Har dog sengerand osv.
Jeg har en MASSE mole, katvig, Ida T osv som jeg skal sælge, når jeg får tid en gang + plus dobbelt op på babyudstyr, da jeg har twins. Det var måske meget smart med en hjemmeside. Sejt lavet!
Tak skal du have - men har ikke lavet selve siden selv - det er gratis modul som alle kan få - det er shoppinnet.com og er supernemt at lave.
Jeg har så selv lavet logoerne. Synes bare jeg manglede at have overblik, og bliver nogle gange lidt stresset af ts og andre steder med budrunder ol.
Ja, man har meget, og kan forestille sig at med tvillinger så hober der sig noget op.
Jeg havde købt meget ind til lillebror, da min datter var en lille fis, og brugte str. 74 frem til hun var 2 år og 4 måneder, så ville gerne have noget at vælge imellem - han vokser dog vildt hurtigt, så er allerede i str. 68 og er kun lige 3 måneder her d. 17.. vildt at der kan være sådan en forskel.
Du må skrive en PM hvis du vil mangler hjælp når du når dertil.
Anmeld