Super meget til værelset!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.067 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. november 2010

zxra

Vi rydder op - så har derfor oprettet en hjemmeside til formålet.

Billederne er kun eksempler på hvad der er på siden - der er også masser af børnetøj: http://www.bimbambusse.shoppinnet.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Caroline86

rydder op hvor?

Anmeld

15. november 2010

zxra

Caroline86 skriver:

rydder op hvor?

Ja, hjemme i ungernes skabe

Anmeld

15. november 2010

Caroline86

zxra skriver:

Ja, hjemme i ungernes skabe

det kan jeg skisme godt forstå I gør når I har så mange ting.. HMM

Anmeld

15. november 2010

Vial

zxra skriver:

Vi rydder op - så har derfor oprettet en hjemmeside til formålet.

Billederne er kun eksempler på hvad der er på siden - der er også masser af børnetøj: http://www.bimbambusse.shoppinnet.com/

Har du kvitteringer på det, du sælger?

Anmeld

15. november 2010

zxra

KaMa skriver:

Har du kvitteringer på det, du sælger?

Noget af det har jeg - andet har jeg mærkerne liggende. Noget er købt nyt, andet er købt på ts og lign. (typisk det I kan se er af ældre kollektioner)

Har en søn på 3 måneder, så der er en del op til str. 62 + lidt i str 68

Og en datter på 2½, så lidt til pigerne også.

Min veninde vil også ligge lidt ind, hun har en datter på 7 måneder og en søn på knap 3, så der kommer også noget til dem i den alder.

Anmeld

15. november 2010

Vial

zxra skriver:

Noget af det har jeg - andet har jeg mærkerne liggende. Noget er købt nyt, andet er købt på ts og lign. (typisk det I kan se er af ældre kollektioner)

Har en søn på 3 måneder, så der er en del op til str. 62 + lidt i str 68

Og en datter på 2½, så lidt til pigerne også.

Min veninde vil også ligge lidt ind, hun har en datter på 7 måneder og en søn på knap 3, så der kommer også noget til dem i den alder.

Den er så smart den side! Flot lavet.

Mine børn er også 3 mdr, så kan ikke rigtig bruge tøj. Jeg er ved at lave børneværelse til dem, så vil lige kigge lidt. Har dog sengerand osv.

Jeg har en MASSE mole, katvig, Ida T osv som jeg skal sælge, når jeg får tid en gang + plus dobbelt op på babyudstyr, da jeg har twins. Det var måske meget smart med en hjemmeside. Sejt lavet!

Anmeld

15. november 2010

zxra

KaMa skriver:

Den er så smart den side! Flot lavet.

Mine børn er også 3 mdr, så kan ikke rigtig bruge tøj. Jeg er ved at lave børneværelse til dem, så vil lige kigge lidt. Har dog sengerand osv.

Jeg har en MASSE mole, katvig, Ida T osv som jeg skal sælge, når jeg får tid en gang + plus dobbelt op på babyudstyr, da jeg har twins. Det var måske meget smart med en hjemmeside. Sejt lavet!

Tak skal du have - men har ikke lavet selve siden selv - det er gratis modul som alle kan få - det er shoppinnet.com og er supernemt at lave.

Jeg har så selv lavet logoerne. Synes bare jeg manglede at have overblik, og bliver nogle gange lidt stresset af ts og andre steder med budrunder ol.

Ja, man har meget, og kan forestille sig at med tvillinger så hober der sig noget op.

Jeg havde købt meget ind til lillebror, da min datter var en lille fis, og brugte str. 74 frem til hun var 2 år og 4 måneder, så ville gerne have noget at vælge imellem - han vokser dog vildt hurtigt, så er allerede i str. 68 og er kun lige 3 måneder her d. 17.. vildt at der kan være sådan en forskel.

Du må skrive en PM hvis du vil mangler hjælp når du når dertil.

Anmeld

15. november 2010

zxra

zxra skriver:

Tak skal du have - men har ikke lavet selve siden selv - det er gratis modul som alle kan få - det er shoppinnet.com og er supernemt at lave.

Jeg har så selv lavet logoerne. Synes bare jeg manglede at have overblik, og bliver nogle gange lidt stresset af ts og andre steder med budrunder ol.

Ja, man har meget, og kan forestille sig at med tvillinger så hober der sig noget op.

Jeg havde købt meget ind til lillebror, da min datter var en lille fis, og brugte str. 74 frem til hun var 2 år og 4 måneder, så ville gerne have noget at vælge imellem - han vokser dog vildt hurtigt, så er allerede i str. 68 og er kun lige 3 måneder her d. 17.. vildt at der kan være sådan en forskel.

Du må skrive en PM hvis du vil mangler hjælp når du når dertil.

Var lige inde på din profil - skønne unger og skønne navne de har :-)

Anmeld

17. november 2010

Line Højdal

Super fin hjemmeside... der er da helt sikkert en del jeg kunne forelske mig i  Da vi ikke kender kønnet endnu, vil det dog mest være de neutrale ting!

Kan man evt. skrive til dig herinde, eller skal handlen gå over hjemmesiden??

Og er der mængderabat??  Har fundet tøj + dynebetræk for i alt 222 kr tror jeg!!

Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.