En lille sejr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. november 2010

Anonym trådstarter

Jeg er meget stolt.

Vil nemlig gerne dele med jer, at jeg nu, for første gang i flere år, er helt antidepressivfri Det har været en kamp uden lige, men nu står jeg så her, har været "clean" i snart en måned nu, og jeg klarer mig nogenlunde. Er bare så stolt.

Er self. også lidt bange. Bange for at falde i igen. Men det tror jeg ikke, at jeg gør foreløbigt. For det, at jeg er "clean" betyder..... at nu kan jeg blive gravid!

I må gerne krydse fingre for, at der nu snart kommer en baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

CamillaValby

Anonym skriver:

Jeg er meget stolt.

Vil nemlig gerne dele med jer, at jeg nu, for første gang i flere år, er helt antidepressivfri Det har været en kamp uden lige, men nu står jeg så her, har været "clean" i snart en måned nu, og jeg klarer mig nogenlunde. Er bare så stolt.

Er self. også lidt bange. Bange for at falde i igen. Men det tror jeg ikke, at jeg gør foreløbigt. For det, at jeg er "clean" betyder..... at nu kan jeg blive gravid!

I må gerne krydse fingre for, at der nu snart kommer en baby

Sådan Tillykke med den 1 måned, det er sku stort.

at alt vil gå dig godt, og at du får dine 2 streger.

Anmeld

14. november 2010

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Sådan Tillykke med den 1 måned, det er sku stort.

at alt vil gå dig godt, og at du får dine 2 streger.

Tusind tak

Anmeld

14. november 2010

JustMe

Det var da skønt! Stort tillykke Men husk nu på, at selv hvis du får brug for at gå tilbage til antidepressiver, kan du altså stadig godt få en baby

Anmeld

14. november 2010

Mira0911

Hvor er det skønt.... Stort tillykke... :) 

Anmeld

14. november 2010

Anonym trådstarter

JustMe skriver:

Det var da skønt! Stort tillykke Men husk nu på, at selv hvis du får brug for at gå tilbage til antidepressiver, kan du altså stadig godt få en baby

Jeg har godt hørt det, det er meget rart at vide, især hvis man så lige også når at blive gravid

Anmeld

14. november 2010

JustMe

Anonym skriver:

Jeg har godt hørt det, det er meget rart at vide, især hvis man så lige også når at blive gravid

Helt sikkert Men det er nu engang rarest at være medicinfri

Anmeld

14. november 2010

K&S

JustMe skriver:

Anmeld

14. november 2010

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Hvor er det skønt.... Stort tillykke...  

Tusind tak

Er meget glad for det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.