Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej.
Jeg havde en SA den 2 november og jeg holdte op med at bløde den 6 nov og var til scanning den 11 nov og der var blodprøver fine der var igen hcg.
Så da jeg kom hjem den 11 nov tog jeg en ÆL test og den var ikke positiv man kunne se to streger men den var ikke positiv. Og så har jeg lige taget en her idag og der kan man næsten ikke se nr 2 streg
Har jeg så haft min ÆL eller ?????
Ville have taget en test igår men glemte det Da vi skulle til fødselsdag.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
altså det kan sagtens være du ikke har haft den endnu. Stregen kan godt være tydligt, så blive mindre tydlig fra den ene dag til den anden.. og så kan den gå fra mindre tydlig til at testen er positiv og du har ægløsning så det betyder at tydligheden ikke har nogen betydning, og du kan ikke se noget ud fra den andet end den dag den er positiv lød det meget inviklet?
betiinsen skriver: altså det kan sagtens være du ikke har haft den endnu. Stregen kan godt være tydligt, så blive mindre tydlig fra den ene dag til den anden.. og så kan den gå fra mindre tydlig til at testen er positiv og du har ægløsning så det betyder at tydligheden ikke har nogen betydning, og du kan ikke se noget ud fra den andet end den dag den er positiv lød det meget inviklet?
Nej det gjorde det ikke Jeg prøver bare at teste imorgen og de næste par dage For efter en hjemmeside skal jeg have ÆL 15-16 nov
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128