Mine svigerforældre skal passe Iza idag som de gør hver fredag, hun skal så overnatte der til i morgen. I morgen eftermiddag skal vi flyve til Tyrkiet på ferie og inden vi kommer på hotel osv vil den nok blive halv elleve (deres tid). Bella plejer at komme i seng kl 7 for der er hun træt. De siger så onsdag at de er inviteret ud til nogle venner til mad men at Bella selvfølgelig er inviteret med. Både Mathias og jeg tænker, at de selvfølgelig tager hensyn til Bella ikke kan komme tidligt i seng i morgen og derfor ikke skal sent i seng idag men nej, kl 21.25 ringer min svigerfar og siger at nu er hun puttet. Min mand ringer kl 20.40 for at høre ad om de ikke har puttet hende endnu da hun ikke har ringet for at sige godtnat. Nej for de hyggede sig jo allesammen, der var en pige der som Iza legede godt med.
Er det bare mig eller er det ikke for dårligt? Jeg mener, det er da fair nok, at de gerne vil være sammen med deres venner, absolut. Men jeg syntes i det mindste godt, at de enten:
a) Kunne sige til os, at Iza ikke kunne komme fredag for de ville gerne hygge med deres venner og ville derfor ikke være sikker på, hvornår de kom hjem eller
b) sige ja tak til deres venner med det forbehold, at de ikke kan være der så længe pga Iza skal i seng i god tid eller
c) sige nej tak fordi at de vil sørge for at Iza kommer i seng i god tid.
Alle 3 scenarier ville være fine med Mathias og jeg men jeg syntes bare når nu de ved, at Bella ikke har det så godt med for lidt søvn og nu når vi skal flyve i flere timer, derefter vente på bus og derefter køre i bus og til sidst finde værelse osv at de godt kunne tage lidt hensyn?
>(
Anmeld