Er det mig der er forkert på den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. august 2008

Lullaby

Mine svigerforældre skal passe Iza idag som de gør hver fredag, hun skal så overnatte der til i morgen. I morgen eftermiddag skal vi flyve til Tyrkiet på ferie og inden vi kommer på hotel osv vil den nok blive halv elleve (deres tid). Bella plejer at komme i seng kl 7 for der er hun træt. De siger så onsdag at de er inviteret ud til nogle venner til mad men at Bella selvfølgelig er inviteret med. Både Mathias og jeg tænker, at de selvfølgelig tager hensyn til Bella ikke kan komme tidligt i seng i morgen og derfor ikke skal sent i seng idag men nej, kl 21.25 ringer min svigerfar og siger at nu er hun puttet. Min mand ringer kl 20.40 for at høre ad om de ikke har puttet hende endnu da hun ikke har ringet for at sige godtnat. Nej for de hyggede sig jo allesammen, der var en pige der som Iza legede godt med.
Er det bare mig eller er det ikke for dårligt? Jeg mener, det er da fair nok, at de gerne vil være sammen med deres venner, absolut. Men jeg syntes i det mindste godt, at de enten:
a) Kunne sige til os, at Iza ikke kunne komme fredag for de ville gerne hygge med deres venner og ville derfor ikke være sikker på, hvornår de kom hjem eller
b) sige ja tak til deres venner med det forbehold, at de ikke kan være der så længe pga Iza skal i seng i god tid eller
c) sige nej tak fordi at de vil sørge for at Iza kommer i seng i god tid.
Alle 3 scenarier ville være fine med Mathias og jeg men jeg syntes bare når nu de ved, at Bella ikke har det så godt med for lidt søvn og nu når vi skal flyve i flere timer, derefter vente på bus og derefter køre i bus og til sidst finde værelse osv at de godt kunne tage lidt hensyn?
>(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2008

Monalisa

Hejsa.

Tror du ikke at hun får indhentet den tabte søvn inden i skal rejse? Det er jo ikke fordi at det er 5-6 timer efter hendes normale sovetid at de har puttet hende- Hvis hun har hygget sig så er det jo dejligt nok. Altså jeg ville ikke selv blive sur over det.

Håber du bærer lidt over med dem :P og så må i have en rigtig dejlig ferie. Bliv lidt brun for mig også. Mine ben er allerede ved at blege :D

Anmeld

15. august 2008

Tynen

Uh, jeg er ked af at sige det men jeg ville ikke tage det så tungt.

Så længe hun har været glad, har leget og har hygget sig ville jeg synes det var okay.
Det var noget helt andet hvis hun havde været bundulykkelig og overtræt.

Men det er kun hvis du spørger mig :)

Håber at I får en super ferie anyways (C)

Anmeld

16. august 2008

fam.4xc

Jeg er også enig med de andre... Hun har jo hygget sig og nu står den på ferie og I tager tingene på en hel anden og afslappet måde. Og det ville da kun være lækkert hvis hun ku sove i flyveren for jer alles skyld.

Sagens havde for mit vedkommende været helt anderledes hvis hun havde været så træt og ulykkelig og der så ik var taget hensyn til hende fordi de gerne ville ha hende med....

Nyd ferien :P

Anmeld

16. august 2008

Lullaby

Desværre er det sådan, at Iza IKKE sover i flyveren, bus eller bil. Sidste gang vi tog afsted sov hun først kl 23 i flyveren efter at have grædt uafbudt i flere timer fordi hun var så træt. Hun kan ikke sove medmindre hun er i en seng :S

Anmeld

16. august 2008

Honningblomst

Ja, jeg synes du er forkert på den..:)
Hvis det er så vigtigt at hun får sin søvn og især når I skal noget næste dag...så må det være jeres ansvar at holde hende hjemme, så I sikre jer de bedste mulige betingelser for de næste dage.
Knus Eva...som er så taknemmelig for mine børns bedsteforældre men som også ved det er et fristed der, hvor jeg ikke skal blande mig..;)

Anmeld

16. august 2008

Pia.

Eva skriver:

Hvis det er så vigtigt at hun får sin søvn og især når I skal noget næste dag...så må det være jeres ansvar at holde hende hjemme, så I sikre jer de bedste mulige betingelser for de næste dage.
Knus Eva...som er så taknemmelig for mine børns bedsteforældre men som også ved det er et fristed der, hvor jeg ikke skal blande mig..;)

NEMLIG, giver Eva ret...

:)

P.s Eva jeg var i bad... *S*

Anmeld

16. august 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Eva skriver:

NEMLIG, giver Eva ret...

Ok..:)
Ville bare sige HURRRAAAAAA...Konrad starter børnehave 1 sep.
Hils mine drenge når du møder dem i aften..;)
Knus..

Anmeld

16. august 2008

Pia.

Eva skriver:

PiaR skriver:

Eva skriver:

NEMLIG, giver Eva ret...

Ok..:)
Ville bare sige HURRRAAAAAA...Konrad starter børnehave 1 sep.
Hils mine drenge når du møder dem i aften..;)
Knus..

Neeej hvor er det bare fedt fedt fedt... super at du fik det som du ville... og han har jo storebror det er da bare super, det kan jeg mærke på Mille at hun har storebror i sfoén....

TILLYKKE med pladsen....

- skal nok hilse dine drenge i aften... Hvor skal fruen hen ;) ???

KNUS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.