Hvad kan jeg søge til jul?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. november 2010

Anonym trådstarter

Jeg er i den uheldige situation at jeg simpelthen ikke har råd til at holde jul

Jeg er mor til 2 børn der er anbragt udenfor hjemmet, da jeg er syg. Jeg får kontanthjælp, men naturligvis hverken børnepenge eller penge fra deres far. Jeg kan kun med nød og næppe få det til at hænge sammen til hverdag, da jeg også har udgifter til at have dem på samvær og besøge dem i plejefamilien.

Har tidligere hørt man kan søge julehjælp forskellige steder, men hvor? Og hvordan søger jeg?

Håber nogen kan hjælpe mig, da jeg virkelig synes mine børn har fortjent en god jul i år, de har været så meget igennem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

Alberts/

mødre hjælpen,   rødekors, og hmm så kan du vist også i din menighed eller hvordan det staves(:

Anmeld

14. november 2010

foto på lærred

Måske Frælsens Hær?

Anmeld

14. november 2010

Ranarupta

Anonym skriver:

Jeg er i den uheldige situation at jeg simpelthen ikke har råd til at holde jul

Jeg er mor til 2 børn der er anbragt udenfor hjemmet, da jeg er syg. Jeg får kontanthjælp, men naturligvis hverken børnepenge eller penge fra deres far. Jeg kan kun med nød og næppe få det til at hænge sammen til hverdag, da jeg også har udgifter til at have dem på samvær og besøge dem i plejefamilien.

Har tidligere hørt man kan søge julehjælp forskellige steder, men hvor? Og hvordan søger jeg?

Håber nogen kan hjælpe mig, da jeg virkelig synes mine børn har fortjent en god jul i år, de har været så meget igennem

Øv, det må virkelig være en hård situation! 
Jeg aner intet om det, men mon ikke at du kan forhøre dig på kommunen om dine muligheder?
(Er der ikke også noget med, at de indimellem hjælper med engangsydelser i sådanne tilfælde? ) 

Kram herfra!

Anmeld

14. november 2010

foto på lærred

Her er nogle steder du kan søge:

http://ja-jp.facebook.com/topic.php?uid=114248725555&topic=10300

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.