Forkølet, hoste, hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. november 2010

Eliza/lykke

Elizabeths næse løber, og hun nyser hele tiden og hoster også. Hun bliver nemt ked af det og utilfreds, men samtidig bider hun i sutten og i alting. Hun har fået sine to tænder i undermunden som 5 mrd., og jeg tror, at dem i overmunden er på vej - men er ikke sikker.

Tror I, at hun er ved at blive syg? Og hvad gør man, når de bliver syge? Er det hjemme dage? Må hun komme ud? Næsen er ikke stoppet, men jeg er bange for, hvis det kan udvikle sig til lungebetændelse, hvordan ved jeg det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

B&J

Eliza/lykke skriver:

Elizabeths næse løber, og hun nyser hele tiden og hoster også. Hun bliver nemt ked af det og utilfreds, men samtidig bider hun i sutten og i alting. Hun har fået sine to tænder i undermunden som 5 mrd., og jeg tror, at dem i overmunden er på vej - men er ikke sikker.

Tror I, at hun er ved at blive syg? Og hvad gør man, når de bliver syge? Er det hjemme dage? Må hun komme ud? Næsen er ikke stoppet, men jeg er bange for, hvis det kan udvikle sig til lungebetændelse, hvordan ved jeg det?

put bøger under senge benet så hun ligger højt med hovede...

brug en næsesuger til af få snottet ud med de kan ikke lig det men det er jo vigtigt brug saltvands dråber hvis det bliver fast oppe i næsen

hostede ved jeg desværre ikke så meget om...

håber hun snart bliver rask

Anmeld

14. november 2010

serinasmor

hvis hun bare er forkølet så tror jeg altså ikke det er hjemmedage ... hun kan stadig være med i VS og komme ud at sove og den slags  ... så hvis ikke hun har feber og kun hoster og nyser (man får feber ved fx lungebetændelse) så er hun bare forkølet .. det går over igen og er desuden heeelt normalt når de små pus starter i institution

Anmeld

14. november 2010

Kruse90

Hvis det kun er forkølelse så syntes jeg ikke det er en hjemmedag, ( hvis ikke barnet er pyldret )
Hvis der er feber osv indblandet eller du kan se hun har det skidt. Ville jeg holde hende hjemme og inde i en dag eller to, for at se om det bliver bedre.

God bedring til dit lille pus

Anmeld

14. november 2010

Mira0911

Hæve sengen med et par bøger... altså hovedgærdet... :) 

Hvis næsen skulle blive stoppet - Så er saltvandsdråber fra Apoteket rigtig godt... :) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.