Jeg er syyyyyyyyyyyyg - ynk mig!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

861 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. november 2010

Rosa

Efter 2 ugers bøvl med tænder og feber er vi nu blevet RIGTIG syge herhjemme. Bassimutten er begyndt at hoste, hans næse løber og han er überpylleret - det er faktisk ret sødt, selvom det er hårdt

Og jeg har optakten til den helt gennemførte halsbetændelse med snot, opsvulmet hals, synkebesvær og mathed i hele kroppen. YYYYYYYNK MIIIIG!!!! (Og lidt Svenskefanden som skal passe os gennem det der ser ud til at blive en laaang uge)...

Knus

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

NoName

pet pet pet...... (klapper dig blidt på hovedet) du ynkes herfra.... og ønsker hele familien rigtig god bedring...

Anmeld

14. november 2010

Zafir

Helt sikkert der! Masser af ynk til jer...

Håber svenskefanden forbliver rask, så han kan pyldre om jer Det værste er, når ma alle sammen går ned med noget... Suk

Så ynk ynk ynk...

Anmeld

14. november 2010

Becks

Rosa skriver:

Efter 2 ugers bøvl med tænder og feber er vi nu blevet RIGTIG syge herhjemme. Bassimutten er begyndt at hoste, hans næse løber og han er überpylleret - det er faktisk ret sødt, selvom det er hårdt

Og jeg har optakten til den helt gennemførte halsbetændelse med snot, opsvulmet hals, synkebesvær og mathed i hele kroppen. YYYYYYYNK MIIIIG!!!! (Og lidt Svenskefanden som skal passe os gennem det der ser ud til at blive en laaang uge)...

Knus

Rosa

Ged bedring og en masse ynk til jer søde R..

Anmeld

14. november 2010

Pige2009

Øv, hvor træls - rigtog god bedring til alle i det lille hjem

Anmeld

14. november 2010

Riksen

Der er hermed sendt en ordentlig bunke medynk i jeres retning!

Rigtig god bedring

Anmeld

14. november 2010

ekzunz

Værs'go så - en masse ynk, og et ønske om god bedring herfra

Herhjemme er Klara også syg, feber og snot, og hun er bare tosset "Den dumme næse driller, den virker ikke i den ene side" - og så skal  man helst ikke smile.... hun vil nemlig også helst ynkes....

Anmeld

14. november 2010

Carina1977

Rosa skriver:

Knus

Rosa

God bedring til jer alle

Jeg havde influenza i starten af ugen, og først nu kan jeg mærke at jeg er ved at have det rimeligt igen. Du tror ikke det kan være sådan noget i har? det skal lige siges at jeg først fik feber 1 døgn efter at symptomerne startede.

I hvert fald så håber jeg at i hurtigt bliver raske igen.

Anmeld

14. november 2010

Rosa

Tak søde piger!

Svenskefanden er sendt på snack-run og mig og Jonte leger "hvem snotter mest" på gulvet, så ynken har hjulpet so far

Anmeld

14. november 2010

SiLiMiMa

jamen det ER da synd for jer!!! helt sikkert masser af medynk herfra.....

God bedring til alle!

heise, som hader sygdom - den kommer altid til ulejlighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.