Lææææææs !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.404 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. november 2010

Nanastep

Heej i søde mennesker, der er noget i må hjælpe mig med, det bliver svært at forklare, for er lidt ordblind men håber i kan hjælpe...

Sagen er den at jeg i Mandags var ved min læge fordi jeg troede jeg havde blærebetændelse, for jeg havde meget ondt i min venstre side ' ligesom sidestig' ville beskrive det som min nyre den er galt med ,det gør vildt ondt, så troede det var blærebetændelse, kommer så op til lægen og laver en urinprøve, Jeg havde ikke blærebetændelse, men havde lidt 'æggehvidestof' så tjekkede han mit blodtryk og det var super fint, og havde ingen hævelser på fingre eller ligne, men æggehvidestof kommer gennem nyren vidst, så det var nok derfor jeg havde ondt, vi blev enige om at vi lavede en tid om 4uger så vi kunne tjekke om det var gået væk. resten af dagen var der intet var glad og frisk, men fra onsdag har det bare gjort ondt og det stikker og niver og kan ikke gå uden jeg bukker mig sammen, når jeg ligger ned hjælper det lidt, men nu er sagden den at jeg syntes det er begyndt i højre side også, stikken ihvertfald..

Er der nogen der ved noget eller har nogen gode råd???? jeg er tit ved at ringe til den vagthavende jordmor på holbæk, men ville heller ikke ligge for meget i det........ !!!!!!!!  er 22+2 idag .

tak på forhånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

LBK

Jeg vil ikke komme med nogle råd, men bare sige til dig RING Man må ikke gå og have ondt.. bare se og få ringet så du kan blive tjekket.

Anmeld

14. november 2010

birthee

Jeg ville helt bestemt også ringe og få en snak med vagthavende jordemoder... du skal ikke gå og have ondt!!!

Anmeld

14. november 2010

SoffiLine

Hej med dig.

Jeg har også ondt sådan som du beskriver. Og efter to år med undersøgelser, blodprøver, scanninger osv fandt lægerne ud af at jeg har en knude på min ene binyre. Binyren ligger bagved nyren.

Måske skulle du lufte tanken om at komme til en CT scanning??? 

Den knude jeg har vokser pt ikke, men hvis den begynder på det skal den fjernes. 

Knus Soffi.

Anmeld

14. november 2010

SoffiLine

SoffiLine skriver:

Hej med dig.

Jeg har også ondt sådan som du beskriver. Og efter to år med undersøgelser, blodprøver, scanninger osv fandt lægerne ud af at jeg har en knude på min ene binyre. Binyren ligger bagved nyren.

Måske skulle du lufte tanken om at komme til en CT scanning??? 

Den knude jeg har vokser pt ikke, men hvis den begynder på det skal den fjernes. 

Knus Soffi.

Ej er slet ikke vågen, havde ikke lige læst du er gravid.

Så må du nok ikke blive scannet..

Anmeld

14. november 2010

Maise

tænker når du er tjekket for UVI om det kan være ligamentsmerter du har ??? synes dog du skal have tjekket urinen igen.

Anmeld

14. november 2010

Nanastep

ville ihvertfald gerne tjekkes, så tror bare jeg ringer ind til jordmoderen, om lidt, har bare meget ondt når det kommer, og mine kinder er helt røde, ved ikke om jeg har feber..

Min kæreste er på 12timers vagt, men ¨må hellere ringe ham hjem så vi kan komme derind. bliver jo sikkert kaldt derind..?

Anmeld

2. december 2010

signe.

er du blevet tjekket igen? Jeg havde samme symptomer( jeg havde det som om mine muskler i maven bare var vildt ømme, som om man havde lavet 100 maverulninger, og pustede ved hvert skridt jeg tog og ømmede mig), og nu ikke for at gøre dig bange, men jeg endte med en Uopdaget svangerskabsforgiftning, som endte med kejsersnit i uge 24+4...

Anmeld

2. december 2010

Nanastep

Mor-til-Hasse skriver:

er du blevet tjekket igen? Jeg havde samme symptomer( jeg havde det som om mine muskler i maven bare var vildt ømme, som om man havde lavet 100 maverulninger, og pustede ved hvert skridt jeg tog og ømmede mig), og nu ikke for at gøre dig bange, men jeg endte med en Uopdaget svangerskabsforgiftning, som endte med kejsersnit i uge 24+4...

er Blevet tjekket, og alt er som det skulle være, det var en meget kraftig blærebetændelse jeg havde, ..
Ellers tak for din tanke <3

Anmeld

2. december 2010

FamilenStorm

Vil også ringe til jm.. Havde selv protein i min urin men ellers ingen symptomer på svangerskabsforgiftning, men fik at vide at hvis jeg bla. Fik ondt i højre side under ribbene skulle jeg kontakte læge eller JM..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.