Heej i søde mennesker, der er noget i må hjælpe mig med, det bliver svært at forklare, for er lidt ordblind men håber i kan hjælpe...
Sagen er den at jeg i Mandags var ved min læge fordi jeg troede jeg havde blærebetændelse, for jeg havde meget ondt i min venstre side ' ligesom sidestig' ville beskrive det som min nyre den er galt med ,det gør vildt ondt, så troede det var blærebetændelse, kommer så op til lægen og laver en urinprøve, Jeg havde ikke blærebetændelse, men havde lidt 'æggehvidestof' så tjekkede han mit blodtryk og det var super fint, og havde ingen hævelser på fingre eller ligne, men æggehvidestof kommer gennem nyren vidst, så det var nok derfor jeg havde ondt, vi blev enige om at vi lavede en tid om 4uger så vi kunne tjekke om det var gået væk. resten af dagen var der intet var glad og frisk, men fra onsdag har det bare gjort ondt og det stikker og niver og kan ikke gå uden jeg bukker mig sammen, når jeg ligger ned hjælper det lidt, men nu er sagden den at jeg syntes det er begyndt i højre side også, stikken ihvertfald..
Er der nogen der ved noget eller har nogen gode råd???? jeg er tit ved at ringe til den vagthavende jordmor på holbæk, men ville heller ikke ligge for meget i det........ !!!!!!!!
er 22+2 idag .
tak på forhånd
Anmeld