Første gang med graviditetstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.989 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. november 2010

unwrappedmom

Hej!

Det er aller første gang jeg tager en graviditetstest.. og jeg tør virkelig ikke at sætte mig for noget, før jeg er sikker.

Jeg har læst brugsanvisningen rigtig mange gange, men overtaler stadig mig selv til at tvivle. Vil virkelig ikke blive skuffet.

Da jeg tog testen, stod der, at jeg ville kunne aflæse positivt efter 1 minut, og jeg skulle vente i 3 minutter og smide den ud efter 5 minutter. (Det er en valmed test)

Da der var gået 30 sekunder, kom der en lille utydelig lyserød streg frem på T siden. (test siden), og den blev mere og mere tydelig. Den var stadig ikke helt tydelig, men den var der sgu uden tvivl.. da det 3. minut gik, præcis, kom der den her tydelige streg ovre på C siden (kontrolsiden) og her stod jeg så.. med en helt klar streg og en lettere utydelig streg.

Jeg er gået.. 4 dage over tid. er på 5 dag nu.. Jeg har kort efter .. de 10 dages non stop samleje, jeg havde uden beskyttelse på nogen måde.. mærket til kvalme, opkastninger, får det nemt varmt, har haft en mærkelig følelse i underlivet, synes jeg har lidt ømme bryster.. men kan også være fordi jeg stadig er rimelig ung og de vokser og udvikler sig nu..

ved virkelig ikke hvad skal hælde til.. håber I kan hjælpe mig med at blive afklaret med mine tanker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

mortil4dejligepiger

Jamen, det lyder da som om, den er god nok

Købte du en pakke med 2 tests? Så kan du jo tage den anden i morgen tidlig for en sikkerheds skyld. Men den lyder da positiv!  TILLYKkE!

Kan du lægge billede ind?

Anmeld

14. november 2010

unwrappedmom

Jeg købte en pakke med to i, ja.
Jeg tænkte også på at tage den i morgen, men jeg har ikke så mange penge, så måske det ville være klogest at vente et par dage?

Jeg forsøgte at tage et billede, men det blev helt grumset og man kan ingenting se på billedet..

Anmeld

14. november 2010

foto på lærred

Man kan på apoteket købe nogle digitale nogle hvor der står "gravid" på. Måske sådan en vil være bedre til at sætte din nervøsitet ud af spil. På mig lyder det som om du er gravid

Anmeld

14. november 2010

betiinsen

kan du ikke ligge et billed ind af den?

Anmeld

14. november 2010

unwrappedmom

Jeg har uploadet et billede som jeg fandt på internettet..

Det er ikke min egen test, men den så præcis magen til ud..

Hvad sir' I?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. november 2010

Silas&Mille

unwrappedmom skriver:

Jeg har uploadet et billede som jeg fandt på internettet..

Det er ikke min egen test, men den så præcis magen til ud..

Hvad sir' I?

Positiv!!!

Tillykke

Anmeld

14. november 2010

Lotus86

Der er da ingen tvivl, du er i hvert fald gravid:-)

Anmeld

14. november 2010

Mira0911

Det vil nu være meget bedre hvis du kunne tage et billede af din egen test 

Anmeld

14. november 2010

unwrappedmom

smed min egen ud, da de 5 minutter var gået.. der stod den var ubrugelig efter..  og de billeder jeg tog af min egen, var med min mobiltelefon og den kan kun ses på min telefon, da jeg lagde dem ind på computeren, var de helt utydelige og du ikke engang se, at det var en graviditetstest jeg havde med at gøre..

men tror jeg køber nogle flere tests om nogle dage..
eller tager et smut forbi lægen.. just in case..

men tak for hjælpen alle sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.