Hej!
Det er aller første gang jeg tager en graviditetstest.. og jeg tør virkelig ikke at sætte mig for noget, før jeg er sikker.
Jeg har læst brugsanvisningen rigtig mange gange, men overtaler stadig mig selv til at tvivle. Vil virkelig ikke blive skuffet.
Da jeg tog testen, stod der, at jeg ville kunne aflæse positivt efter 1 minut, og jeg skulle vente i 3 minutter og smide den ud efter 5 minutter. (Det er en valmed test)
Da der var gået 30 sekunder, kom der en lille utydelig lyserød streg frem på T siden. (test siden), og den blev mere og mere tydelig. Den var stadig ikke helt tydelig, men den var der sgu uden tvivl.. da det 3. minut gik, præcis, kom der den her tydelige streg ovre på C siden (kontrolsiden) og her stod jeg så.. med en helt klar streg og en lettere utydelig streg.
Jeg er gået.. 4 dage over tid. er på 5 dag nu.. Jeg har kort efter .. de 10 dages non stop samleje, jeg havde uden beskyttelse på nogen måde.. mærket til kvalme, opkastninger, får det nemt varmt, har haft en mærkelig følelse i underlivet, synes jeg har lidt ømme bryster.. men kan også være fordi jeg stadig er rimelig ung og de vokser og udvikler sig nu..
ved virkelig ikke hvad skal hælde til.. håber I kan hjælpe mig med at blive afklaret med mine tanker
Anmeld