Hovepine - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

771 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. november 2010

mortil4dejligepiger

Hej med Jer.

Jeg lider meget af hovedpine for tiden. Jeg er gravid i 17. uge og har nu hovedpine igen. I går gik jeg i seng med mega hovedpine og er nu vågnet med den. Jeg har helt kvalme af at have så meget hovedpine lige nu. Havde jeg ikke læst om Panodil og hvad de kan gøre ved små drengefostre, så ville jeg tage 2 Panodiler og håbe på, at få det bedre!

Hvad gør jeg? Hvad gør I andre? Og er der nogen der har erfaringer med, hvornår det hovedpinerne stopper med at komme? Det er så ulideligt!

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

Mother-love

mortil3dejligepiger skriver:

Hej med Jer.

Jeg lider meget af hovedpine for tiden. Jeg er gravid i 17. uge og har nu hovedpine igen. I går gik jeg i seng med mega hovedpine og er nu vågnet med den. Jeg har helt kvalme af at have så meget hovedpine lige nu. Havde jeg ikke læst om Panodil og hvad de kan gøre ved små drengefostre, så ville jeg tage 2 Panodiler og håbe på, at få det bedre!

Hvad gør jeg? Hvad gør I andre? Og er der nogen der har erfaringer med, hvornår det hovedpinerne stopper med at komme? Det er så ulideligt!

Tak

hejsa.

der er ikke så meget at gøre end at leve med det. du kan evt. få en til at massere blidt omme hvor kraniet stopper.. ikke trykke kun blidt. det tager det værreste af min hovedepine som jeg døjer med hver dag. samt jeg har et muligt piskesmæld. så jeg har smerter hver eneste dag.. blev også lidt ulykkelig da jeg fik afvide at panodiler kunne være skadelige for det var det der kunne tage det værreste af min hovedpine.

men enten massere deromme eller kom noget koldt på panden det hjælper en smugle

held og lykke

hilsen michelle  10+3

Anmeld

14. november 2010

AnneBJ

Jeg holder også igen med Panodil nu her, i det omfang jeg kan. Til gengæld tager jeg af og til Treo - det har reddet min dag mere end et par gange! Jeg har fået grønt lys af JM til at tage det..

Anmeld

14. november 2010

JustMe

Jeg lider også af mere eller mindre kronisk hovedpine (grundet et piskesmæld med tilhørende fysiske komplikationer), som er blevet værre under graviditeten.

Jeg brugte også panodil i starten, men er stoppet efter jeg læste undersøgelsen, som i også nævner. Så nu prøver jeg at dulme den ved at få masser af væske, belaste nakken mindst muligt og særge for, at der ikke er for meget lys. Jeg er samtidig lysfølsom, så for meget lys kan vende min hovedpine til næsten migræneagtig hovedpine.

Anmeld

18. november 2010

mortil4dejligepiger

Hej med Jer.

Tak for Jeres svar! Jeg har fået målt blodprocent og blodtryk hos lægen - og det er fint. Det har så også været bedre med hovedpinerne de sidste dage. Min mand har masseret mig dér hvor michelledam anbefalede - det var virkelig godt. Synes det hjalp meget!

Så håber jeg, det bliver ved med at være bedre - og ellers må manden massere igen .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.