Hej
Jeg har pcos og har gået inde på pco klinikken, et stykke tid nu. Jeg får metformin, skal have 4 stk dagligt, kan dog kun tåle 3 men satser på at komme op på de 4. jeg har tabt mig 7 kg, er overvægtig men ikke voldsom meget.
I mandags snakkede jeg med lægen inde på pco klinikken ang. medicinen, for at høre om jeg kan tage den andeledes end jeg gør for at mindske bivirkningerne. Jeg fortæller hende at tabt mig, at jeg har taget ægløsningstest og at jeg ingen ægløsning har, og at min cyklus max er på 40 dage. Hun siger at jeg skal have en henvisning til en fertilitets klinik og at de tager sig af det hele. Hun lægger vægt på at jeg skal have hjælp, hvis jeg ønsker en gradviditet.
Når jeg er inde og læse på fertilitets klinikken synes jeg kun at der står noget om insemination og ægudtagning. Starter de ikke med at hjælpe en med at få ægløsning med hormoner osv.? og så håber på at jeg bliver gravid på naturligvis. Eller er det en større proces der skal igang? Jeg er er smule forvirret og har ingen ide om hvad det er, min mand og jeg skal til og igennem.
Håber der nogle som kan fortælle mig lidt om, hvad der venter os.
Anmeld