Kalender/adventsgaver til manden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.787 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. november 2010

Mussen2

Har i nogle gode forslag til hvad man kan give manden i kalendergave evt. adventsgave?

Mangler ideer til gode billige gaver

Jeg har selv fundert på:

et bilblad

næsehårstrimmer

læbepomade

kaktuspiller

næsespray

Bog af Dan Brown

CD den nye med Christian

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

Risen

Jeg køber: Zulu Comedy billetter , biograf biletter til ham og jeg (KLOVN THE MOVIE) , toilet taske og det sidste er bare en skrabekalender

Anmeld

13. november 2010

Mussen2

Risen skriver:

Jeg køber: Zulu Comedy billetter , biograf biletter til ham og jeg (KLOVN THE MOVIE) , toilet taske og det sidste er bare en skrabekalender

Det er sørme gså nogle gode ting. Ved han du laver den til ham? Det gør min mand ikke, så er spændt på om han bliver glad. Han ønsker sig aldrig en skid

Anmeld

13. november 2010

Risen

Mussen2 skriver:

Det er sørme gså nogle gode ting. Ved han du laver den til ham? Det gør min mand ikke, så er spændt på om han bliver glad. Han ønsker sig aldrig en skid

Ja det gør han, men han har ingen ide om hvad han får.. Han ønsker dig kun undertøj og det får han ikke

Anmeld

13. november 2010

quar20

Altså herhjemme har vi et gavebudget til vores kalendergaver - og jeg har derfor lavet nogle små gavekort med klip i

Eks. 1 advent får min mand : et stk. gavekort på 3*massage af en varrighed på 30min pr. gang..!!

mener faktisk du kan købe sådan et slag kort i bog og idé, eller andre boghandlere hvor der er en masse forskellige slags "gavekort"

Anmeld

13. november 2010

Tanja84

quar20 skriver:

Altså herhjemme har vi et gavebudget til vores kalendergaver - og jeg har derfor lavet nogle små gavekort med klip i

Eks. 1 advent får min mand : et stk. gavekort på 3*massage af en varrighed på 30min pr. gang..!!

mener faktisk du kan købe sådan et slag kort i bog og idé, eller andre boghandlere hvor der er en masse forskellige slags "gavekort"

Herhjemme har vi brugt klippegavekort med bla. også massage, og det er altså en rigtig dejlig gave

Anmeld

13. november 2010

Maja_4000

Jeg laver til min kæreste .. Men det er små ting .. Pengene er brugt på babyudstyr (;

Men bl.a. er der en skrabekalender , julelysestager , julepynt (fordelen er her , at jeg får lov at vælge ) , en del ting med "far" på , så han kan vænne sig til den titel han får midt i december - hagesmæk , nøglering og sådan , lidt slik - det må jeg jo ikke få på grund af sukkersygen , en kløpind , minipoolbord , boxershorts , t-shirts .. Kan ikke lige komme i tanke om mere :b

Anmeld

14. november 2010

LauraLW

Herhjemme er der også et budget: 50 kr pr gave, og så er det kun adventsgaver... det er faktisk lidt af en udfordring hehe.

Men indtil videre får han: En skrabekalender, En polo t-shirt (sat ned fra 130 til 50), et lille skærebræt til at lave hasselbak kartofler på (dem elsker han)... og så mangler jeg den sidste....

Anmeld

14. november 2010

CA

Hvad med special øl eller noget lækker kaffe man ikke lige køber til dagligt? (kaffen kan fås i meget små poser der ikke er så dyre hvis man går ind i en rigtig kaffebutik)

Anmeld

14. november 2010

Malthesmoar

Jeg har indtil videre købt flg:

Barberskun

Barberblade

Lommeregner

Krydderi(barbecue elsker han)

Vintermometer

Alko test

Lighter

Brille puds

Brille klude

Microklud til PC'en

DVD The Game

Creme brulee brænder

Jule bryg (holbæk bryghus)

1 pk tyggegummi

1 pk gajol

Tandbørste

Tegning lavet af Malthe

0-5kg elektronisk vægt

Hmm det indtil videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.