hvor stor er chancen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. november 2010

Anonym trådstarter

for fælles forældremyndighed,

sagen er den at jeg skal til at igang med en faderskabssag, da faderen til mit barn vil have taget blodprøver,

spørgsmålet er: hvor stor er chancen for fælles forældremyndighed?

faderen til mit barn er daglig på stoffer, har ståret dybe står i sin arm, og har også brændt sig mange steder på kroppen med en ligther(med vilje) han er meget psykisk ustabil, og har nægtet indlæggelse på P(psykisk hospital)
han har ydet psykisk og fysisk vold på mig så som voldtaget mig, slået mig i maven mens jeg var gravid(12 uge) taget mig med ´500 km fra mit hjem, mod min vilje, (politiet måtte hente mig)

hvad er chancerne for fælles forældremyndighed i denne sag, er meget bange for bare at skal se ham, kan ikke engang få mig selv til at sige hans navn eller se et billede af ham,,,

(og hvor vidt jeg ikke har fået abort skal ikke diskuteres her!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

Pige2009

Anonym skriver:

sagen er den at jeg skal til at igang med en faderskabssag, da faderen til mit barn vil have taget blodprøver,

faderen til mit barn er daglig på stoffer, har ståret dybe står i sin arm, og har også brændt sig mange steder på kroppen med en ligther(med vilje) han er meget psykisk ustabil, og har nægtet indlæggelse på P(psykisk hospital)
han har ydet psykisk og fysisk vold på mig så som voldtaget mig, slået mig i maven mens jeg var gravid(12 uge) taget mig med ´500 km fra mit hjem, mod min vilje, (politiet måtte hente mig)

hvad er chancerne for fælles forældremyndighed i denne sag, er meget bange for bare at skal se ham, kan ikke engang få mig selv til at sige hans navn eller se et billede af ham,,,

Sikke da en omgang, du har været igennem! Det fortjener igen.

Det er jo meget svært at sige på trods af det du skriver her, men jeg vil umiddelbart sige, at risikoen for at han opnår fælles forældremyndighed på baggrund af ovenstående informationer er forsvindende lille.

Håber du har det ok.

Anmeld

13. november 2010

Dorthe1986

Anonym skriver:

Pyha sikke noget du har været igennem! Et kram herfra.

Jeg har godt nok ikke så meget forstand på forældremyndighed, men vil da sige at jeg ville blive ufatteligt forarget hvis han fik forældremyndighed over jeres barn. Man kan jo ikke regne med at han kan tage vare på et barn.

Jeg krydser fingre for at det går som du ønsker

Anmeld

13. november 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Sikke da en omgang, du har været igennem! Det fortjener igen.

Det er jo meget svært at sige på trods af det du skriver her, men jeg vil umiddelbart sige, at risikoen for at han opnår fælles forældremyndighed på baggrund af ovenstående informationer er forsvindende lille.

Håber du har det ok.

tak for svar.

tjo det går den rette vej, har heldigvis min guldklump som holder mig oppe, men tudeture bliver det til og angst for at skulle se ham igen

Anmeld

13. november 2010

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Pyha sikke noget du har været igennem! Et kram herfra.

Jeg har godt nok ikke så meget forstand på forældremyndighed, men vil da sige at jeg ville blive ufatteligt forarget hvis han fik forældremyndighed over jeres barn. Man kan jo ikke regne med at han kan tage vare på et barn.

Jeg krydser fingre for at det går som du ønsker

mange tak,

nej håber virkelig ike, men ved heller ikke endnu om han vil se vores barn, for han må ikke kontakte mig.

Anmeld

13. november 2010

Pige2009

Anonym skriver:

tak for svar.

tjo det går den rette vej, har heldigvis min guldklump som holder mig oppe, men ture bliver det til og angst for at skulle se ham igen

Naturligvis. Håb på det bedste, men vær forberedt på det værste!

Forresten tillykke med din lille pige

Anmeld

13. november 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Naturligvis. Håb på det bedste, men vær forberedt på det værste!

Forresten tillykke med din lille pige

hih godt nok en dreng(;

er også forberedt på det væreste, men håber ikke det nødvendig

Anmeld

13. november 2010

Pige2009

hih godt nok en dreng(;

er også forberedt på det væreste, men håber ikke det nødvendig

Ups!!  jeg skal vist i seng nu!

Anmeld

13. november 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Ups!!  jeg skal vist i seng nu!

haha(; det kan glippe for alle(;

Anmeld

14. november 2010

Pige2009

Anonym skriver:

haha(; det kan glippe for alle(;

Går i seng lige nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.