han er speciel for mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

972 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. november 2010

skøjte-prinsessen

Hej alle sammen!

jeg har før skrevet herinde ang. min eks danny. nu har jeg fundet ud af at jeg ikke skal være sammen med ham, da jeg har set en side af ham jeg  ikke ønsker i en mand samt at han var mig utro.

jeg er nu blevet interesseret i ham jeg valgte tilbage i slutningen af februar i år. men vi endte ikke sammen da jeg var ude i en masse lort og ville vente med at se ham til jeg var på toppen. han kender min eks (dog er de kun bekendte) men endte self. sammen med Danny og ser nu at det var det forkerte valgt, men det er jo nemt at være bagklog. jeg har kysset og krammet  med ham her. Der er bare det at som mange her inde ved at når man er gravid og alene så er alle følelser blandet, men endte med at snakke med ham her omkring danny, hvordan jeg gerne ville have ham tilbage og sådan, men efter at have kysset med ham her så har jeg fundet ud af at mine følelser for danny for det meste er det jeg venter hans barn (hvilket jeg er lettet over) 

nu ham her bliver ved med at sige at den eneste grund til at han ikke gør noget er fordi han kender danny og det jeg skal have et barn med ham. (har er blevet svigtet meget af piger) jeg ved han er bange for at jeg går tilbage til danny og smutter fra ham. Han sad på sin fødselsdag og sagde at han kiggede på mig for at se om han kunne falde for mig... men da vi tog videre så blev han nærmest led ved mig, ignorerede mig og sådan og det gjorde ondt og han blev sur over at jeg konfronterede ham med det og sagde jeg var jaloux selvom han bare havde såret mine følelser, ved at kysse mig og tag på mig hjemme hos mig, men ude i byen var jeg bare ikke god nok... han sagde at han at det var en stor fejl at kysse mig i første omgang, men han må jo føle lidt for mig ved at han så alligevel blev ved med det? 
Jeg vil virkelig gerne være mere sammen med ham og se om det om nogle mdr. kunne udvikle sig til et forhold... men jeg ved ikke hvordan jeg skal få overbevist ham om at jeg ikke vil være sammen med min eks og at han skal stoppe med at putte en bekendt imellem os...

nogen herinde der har prøvet nogen lunde det samme eller kan hjælpe mig til hvad jeg kan gøre?

Anne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

JustMe

Jeg tror, du skal give ham lidt plads. Du har kysset ham og fortalt ham, at du gerne vil finde sammen med din eks - det hele på samme aften. Det gør ham formentlig (og med rette) usikker på, om du reelt ved, hvad du vil. Husk på, at hvis han indlader sig på noget med dig, og du ender med at finde tilbage til din eks, vil han dels blive såret...dels stå som en lus i forhold til din eks, som han jo kender.

Samtidig har han måske også fået pointeret af andre, at du er gravid og derfor hormonelt ustabil, hvilket måske får ham til at tage yderligere afstand, fordi han ikke ved, hvad du egentlig vil.

Så mit forslag til dig er at vente lidt og se tiden an. Fortsæt med at vise din interesse for ham, så han kan se, at du mener det - og så du bliver helt sikker på, at du mener det, og ikke bare mangler tryghed under graviditeten. Det er helt naturligt, at han træder forsigtigt, og jeg tror dit bedste træk er at lade ham se dig lidt an, så du kan vise, at du fortsætter med at være interesseret i ham

Anmeld

13. november 2010

skøjte-prinsessen

JustMe skriver:

Jeg tror, du skal give ham lidt plads. Du har kysset ham og fortalt ham, at du gerne vil finde sammen med din eks - det hele på samme aften. Det gør ham formentlig (og med rette) usikker på, om du reelt ved, hvad du vil. Husk på, at hvis han indlader sig på noget med dig, og du ender med at finde tilbage til din eks, vil han dels blive såret...dels stå som en lus i forhold til din eks, som han jo kender.

Samtidig har han måske også fået pointeret af andre, at du er gravid og derfor hormonelt ustabil, hvilket måske får ham til at tage yderligere afstand, fordi han ikke ved, hvad du egentlig vil.

Så mit forslag til dig er at vente lidt og se tiden an. Fortsæt med at vise din interesse for ham, så han kan se, at du mener det - og så du bliver helt sikker på, at du mener det, og ikke bare mangler tryghed under graviditeten. Det er helt naturligt, at han træder forsigtigt, og jeg tror dit bedste træk er at lade ham se dig lidt an, så du kan vise, at du fortsætter med at være interesseret i ham

det er ikke på samme aften jeg har fortalt hvordan jeg føler for min eks, det var før det skete (plus var det ham der kyssede mig alle gange, er for genert til den slags 

ved han ikke har fået pointeret at jeg er gravid af andre, da han har vidst det i flere mdr. samt snakker jeg med hans bedste ven da han er min chef.

men hvordan viser man at interessen stadig er der?

Anmeld

13. november 2010

Pige2009

Jeg ville prøve at skrive et brev til ham, hvor du fortæller ham om dine følelser for ham og skriver, at det virkelig er ham du ønsker at være sammen med

Carpe diem!

Anmeld

13. november 2010

skøjte-prinsessen

Baagøe skriver:

Jeg ville prøve at skrive et brev til ham, hvor du fortæller ham om dine følelser for ham og skriver, at det virkelig er ham du ønsker at være sammen med

Carpe diem!

det sjovt du skriver Carpe diem, Det har jeg skrevet med stort over min seng  

men ja havde også tænkt mig at skrive et brev, men er bange for det, bange for hvordan han reagere og sådan...

Anmeld

13. november 2010

Pige2009

Rogue skriver:

det sjovt du skriver Carpe diem, Det har jeg skrevet med stort over min seng  

men ja havde også tænkt mig at skrive et brev, men er bange for det, bange for hvordan han reagere og sådan...

Så se det fra en anden vinkel - du har jo intet at miste ved at skrive et brev

Carpe diem er også et godt ordsprog...

Anmeld

14. november 2010

JustMe

Rogue skriver:

det er ikke på samme aften jeg har fortalt hvordan jeg føler for min eks, det var før det skete (plus var det ham der kyssede mig alle gange, er for genert til den slags 

ved han ikke har fået pointeret at jeg er gravid af andre, da han har vidst det i flere mdr. samt snakker jeg med hans bedste ven da han er min chef.

men hvordan viser man at interessen stadig er der?

Så er han måske enten selv forvirret. Hvis han var lidt beruset, da han kyssede dig, tager følelserne og impulserne nogle gange over, for først bagefter at blive overmandet af fornuften og frygten for at blive såret.

Mht. graviditeten gik jeg ud fra, at han vidste det...jeg tænkte på, at han måske havde vendt sine tvivl med andre. At han kan kysse dig og ignorere dig samme aften, kan i mine øjne tyde på to ting. 1) At han måske blev forvirret over at have kysset dig og røg måske i karambolage med sin frygt for, at du stadig følelsesmæssigt er interesseret i eksen. 2) At han ikke er værd at samle på...

Mht. interessen, viser du den nok bedst ved at fortælle ham direkte, de gange du ser ham, at du stadig er interesseret i ham. Du kan også, som en anden nævner, skrive et brev, men du skal nok stadig blive ved med at udtrykke din interesse direkte til ham, så han ved, at du ikke har tabt interessen noget tid efter brevet.

Anmeld

14. november 2010

JustMe

Men husk også at lytte til ham og hans reaktion. Hvis han giver udtryk for, at det var en fejl at kysse dig, fordi han egentlig ikke er interesseret i mere med dig, så accepter det og lad være med at køre i det. Interessen skal være gensidig...og det være sig interessen for et forhold og ikke bare fysisk kontakt.

Anmeld

14. november 2010

skøjte-prinsessen

JustMe skriver:

Så er han måske enten selv forvirret. Hvis han var lidt beruset, da han kyssede dig, tager følelserne og impulserne nogle gange over, for først bagefter at blive overmandet af fornuften og frygten for at blive såret.

Mht. graviditeten gik jeg ud fra, at han vidste det...jeg tænkte på, at han måske havde vendt sine tvivl med andre. At han kan kysse dig og ignorere dig samme aften, kan i mine øjne tyde på to ting. 1) At han måske blev forvirret over at have kysset dig og røg måske i karambolage med sin frygt for, at du stadig følelsesmæssigt er interesseret i eksen. 2) At han ikke er værd at samle på...

Mht. interessen, viser du den nok bedst ved at fortælle ham direkte, de gange du ser ham, at du stadig er interesseret i ham. Du kan også, som en anden nævner, skrive et brev, men du skal nok stadig blive ved med at udtrykke din interesse direkte til ham, så han ved, at du ikke har tabt interessen noget tid efter brevet.

okay skal lige lægge ud med at sige første gang da vi kyssede jamen der havde han ikke drukket, samt alle til den fest troede vi var et par, til de hørte om min eks. da de spurgte ind til om ham her var faren...
 dagen efter festen så jeg ham også og der krammede vi og sådan. efter det skrev vi endnu mere sammen. ugen efter kyssede vi igen og han var heller ikke beruset der (havde slet ikke drukket)

længe før vi mødtes havde han skrevet tillykke med min graviditet... den første aften vi mødtes face to face jamen der nussede han min mave og sådan... så jo han vidste det godt...

han har kun hentydet til at det er pga. danny, og ved fra hans kammerat at han er blevet såret meget af kvinder, så kan godt forstå han er bange for at jeg måske gør det samme 

Anmeld

14. november 2010

JustMe

Rogue skriver:

okay skal lige lægge ud med at sige første gang da vi kyssede jamen der havde han ikke drukket, samt alle til den fest troede vi var et par, til de hørte om min eks. da de spurgte ind til om ham her var faren...
 dagen efter festen så jeg ham også og der krammede vi og sådan. efter det skrev vi endnu mere sammen. ugen efter kyssede vi igen og han var heller ikke beruset der (havde slet ikke drukket)

længe før vi mødtes havde han skrevet tillykke med min graviditet... den første aften vi mødtes face to face jamen der nussede han min mave og sådan... så jo han vidste det godt...

han har kun hentydet til at det er pga. danny, og ved fra hans kammerat at han er blevet såret meget af kvinder, så kan godt forstå han er bange for at jeg måske gør det samme 

Så tror jeg helt sikkert, det bare er et spørgsmål om, at han lige skal overbevises om, at du altså er oprigtigt interesseret i ham som person og ikke bare som rebound

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.