Jeg tror, du skal give ham lidt plads. Du har kysset ham og fortalt ham, at du gerne vil finde sammen med din eks - det hele på samme aften. Det gør ham formentlig (og med rette) usikker på, om du reelt ved, hvad du vil. Husk på, at hvis han indlader sig på noget med dig, og du ender med at finde tilbage til din eks, vil han dels blive såret...dels stå som en lus i forhold til din eks, som han jo kender.
Samtidig har han måske også fået pointeret af andre, at du er gravid og derfor hormonelt ustabil, hvilket måske får ham til at tage yderligere afstand, fordi han ikke ved, hvad du egentlig vil.
Så mit forslag til dig er at vente lidt og se tiden an. Fortsæt med at vise din interesse for ham, så han kan se, at du mener det - og så du bliver helt sikker på, at du mener det, og ikke bare mangler tryghed under graviditeten. Det er helt naturligt, at han træder forsigtigt, og jeg tror dit bedste træk er at lade ham se dig lidt an, så du kan vise, at du fortsætter med at være interesseret i ham 
Anmeld