Øm hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

905 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. november 2010

Anonym trådstarter

Ønsker jer alle en god aften

Jeg kunne godt tænke mig at vide noget om det at ha ømme bryter når man er gravd (eller tror man er). Hvordan øm? Er det når man kommer til dem eller hvordan kan det forklares??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

tinasmor

For mig er det en følelse af hvis du f.eks en hel dage havde gået med en bh som var alt for lille. Når du så tog den af, så ville de være ømme. For mig er det mest når jeg har sovet at jeg kan mærke det (altså når jeg vågner om morgen)

Anmeld

13. november 2010

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

For mig er det en følelse af hvis du f.eks en hel dage havde gået med en bh som var alt for lille. Når du så tog den af, så ville de være ømme. For mig er det mest når jeg har sovet at jeg kan mærke det (altså når jeg vågner om morgen)

Okay... Det beskriver lige som jeg også har det

Men ikke lige kunne få sat ord på det...

Anmeld

13. november 2010

tinasmor

Så må vi håber, at vi snart kan sige tillykke

Anmeld

13. november 2010

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Så må vi håber, at vi snart kan sige tillykke

Ja det kunne være lækker.

Venter (ikke) mens den 16-17.

Anmeld

13. november 2010

Rødhætte

Mine begyndte lige så stille at blive ømme en uge før jeg testet positiv! Det var lidt lige som om jeg havde 2 kugler i siderne af brysterne...

Krydser fingre for at det er positive tegn fra din krop

Anmeld

13. november 2010

Dorthe1986

Anonym skriver:

Ønsker jer alle en god aften

Jeg kunne godt tænke mig at vide noget om det at ha ømme bryter når man er gravd (eller tror man er). Hvordan øm? Er det når man kommer til dem eller hvordan kan det forklares??

Som tinasmor har skrevet så synes jeg også det føles som om man har haft en alt for lille bh på Og så føltes det som om de var spændte/tungere... Men hvis jeg kom til at ramme dem, så var jeg da i hvert fald ikke i tvivl om at jeg havde bryster

Ømheden hos mig startede 14 dage efter selve befrugtningen og da et havde stået på en måned måtte jeg jo tage en test

Anmeld

13. november 2010

B&J

Min ømhed var sådan jeg slet ikke kunne røre dem og bare få en bh på gjorde mega ondt eller når jeg skulle løfte noget og kom til af røre dem av av av av.... har aldrig haft så ondt før..... men det varede kun i 14 dage

Anmeld

13. november 2010

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Som tinasmor har skrevet så synes jeg også det føles som om man har haft en alt for lille bh på Og så føltes det som om de var spændte/tungere... Men hvis jeg kom til at ramme dem, så var jeg da i hvert fald ikke i tvivl om at jeg havde bryster

Ømheden hos mig startede 14 dage efter selve befrugtningen og da et havde stået på en måned måtte jeg jo tage en test

Det virker som gode tegn for mig hehe

Men man kan jo ubevidste også ønske sig det for meget. Så det er vel nok 50-50.

Dog er det rart at få sat ord på det og høre andre af med deres erfaring

Anmeld

13. november 2010

Dorthe1986

Anonym skriver:

Det virker som gode tegn for mig hehe

Men man kan jo ubevidste også ønske sig det for meget. Så det er vel nok 50-50.

Dog er det rart at få sat ord på det og høre andre af med deres erfaring

Ja kender det alt for godt det med at ønske det så meget... Det lykkedes faktisk også først for mig at blive gravid, da jeg ligesom havde lært at slappe af i mit hovede og jeg havde faktisk indstillet mig på at vi ikke ville blive gravide naturligt og at jeg skulle have hjælp, men wupti så var den der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.