Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
I dag er det blevet til tre kager af meget forskellig art Først en traktor med vogn, så en blomsterkage, lavet efter farverne i indbydelsespapiret og tilsidst en fodboldkage.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ej Dot jeg forstår slet ikke hvordan du orker at lave 3 på en gang! de er sindsygt flotte alle 3 er vildt imponeretflot bravo wauuuuuw
birgitte skriver: ej Dot jeg forstår slet ikke hvordan du orker at lave 3 på en gang! de er sindsygt flotte alle 3 er vildt imponeretflot bravo wauuuuuw
Det er lysten til at skabe( hi hi) der driver værket Jeg har to mere, der står på køl, og venter på pynt Og en stor gang boller til hævning og om lidt skal jeg røre nogle rugbrød sammen. Sophie har fødselsdag mandag, så vi skal holde familiefødselsdag i morgen og hun skal have pigerne fra klassen med hjem mandag, så weekenden står på bagning, bagning og hygge
Dot D skriver: Det er lysten til at skabe( hi hi) der driver værket Jeg har to mere, der står på køl, og venter på pynt Og en stor gang boller til hævning og om lidt skal jeg røre nogle rugbrød sammen. Sophie har fødselsdag mandag, så vi skal holde familiefødselsdag i morgen og hun skal have pigerne fra klassen med hjem mandag, så weekenden står på bagning, bagning og hygge
det må jeg sige jeg tror ikke jeg ville orke det selvom min ryg så var i orden men som det er kan jeg ikke klare mere en en... men vildt imponeret det er jeg
birgitte skriver: det må jeg sige jeg tror ikke jeg ville orke det selvom min ryg så var i orden men som det er kan jeg ikke klare mere en en... men vildt imponeret det er jeg
Jeg er også lidt øm i ryggen nu,men det har flere årsager, og pga mit dumme knæ, er jeg begyndt at sidde ned og pynte
Virkeligt flotte..........
Tillykke med din store pige, hvad fandt du så til hende - for hun skulle vel have en kage, fra den store kagebager
Kæft de blomsterkager du laver er bare SÅÅÅÅÅÅ flotte!!!! Det er så ekstremt!!!!
Fatter simpelthen ikke, hvordan man kan lave de kager der..
De er alle flotte, men den der blomsterkage er jo... WOW! Jeg ville aldrig nænne at skære i den!
Det er da mega fede kager
Karina skriver: Virkeligt flotte.......... Tillykke med din store pige, hvad fandt du så til hende - for hun skulle vel have en kage, fra den store kagebager
Tak Karina.
Hun skal holde uhyggelig fødselsdag, og i går fik hun en kage med farvede spøgelser, hun valgte selv, i dag har hun store spøgelsesmuffins med i skole, Så ren UHYGGE, hi hi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128