IUI uden hormoner???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Mullepigen86 skriver:

Så jeg skal tage det som godt at de vil give en 3 forsøg inden de gør det???

Dejligt det vil glæde mig så.. så håber jeg bare mine egne æg er gode

Ja, altså IUI kan man få lige så mange gange de synes det er et forsøg værd. Jeg er jo på 4 IUI men den første med hormoner...

De vil nok snakke med dig løbende, og du har selvf ret og lov til at sige fra og til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

susser83

Jeg fik heller ikke hormoner udover ægløsningssprøjten ved IUI, blev desværre ikke gravid, det var først efter en IVF-behandling det lykkedes.

Men der er jo som sagt stor forskel på os kvinder "heldigvis". Tror selv jeg havde for mange mandlige kønshormoner, så jeg lige skulle have en dosis "kvindestof" for at fungere optimalt.

Jeg ønsker dig al held og lykke.

Knus Sus

Anmeld

13. november 2010

Neki

Hej

Jeg skal også til at have IUI uden hormonstimulering. Jeg har regelmæssig mens, regelmæssig Æl, normal hormon status og kærestens sæd er forenelig med graviditet. Stadig er der dog ikke sket noget, så vi skal nu i behandling.
Lægen sagde, at da jeg selv modner æg, ville det være bedst at starte ud med et eller to IUI forsøg uden hormoner, og hvis det så ikke lykkes, så sætte mig i hormonbehandling.

Men så er chancen/risikoen (alt efter hvordan man ser på det) jo også større for en flerfoldsgraviditet.

Da jeg har en blodgenfejl, som gør, at jeg har større risiko for at danne blodpropper end normalt, så ser lægen helst at jeg ikke bliver gravid med mere end et barn, da det vil belaste min krop. Så derfor ville han gerne lige starte uden hormoner, for at se om det kunne lade sig gøre sådan.

Så nu må vi se hvordan det går.. Skal insemineres første gang næste måned!

Held og lykke til jer, håber det snart lykkes for jer

Anmeld

13. november 2010

Mullefisen2011

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja, altså IUI kan man få lige så mange gange de synes det er et forsøg værd. Jeg er jo på 4 IUI men den første med hormoner...

De vil nok snakke med dig løbende, og du har selvf ret og lov til at sige fra og til.

Rigtig dejligt at høre  Men vi håber selvfølgelig at det slet ikke blir nødvendigt med alle de forsøg

Anmeld

14. november 2010

dorthemus

Mullepigen86 skriver:

Er der nogen af jer skønne tøser der får IUI uden hormoner og alt det??? 
Altså så i kører jeres egen cyklus og så kun med Ægløsningssprøjte??? (hvis i forstår) 

Nogen gode erfaringer med det??? 

Det gjorde jeg og blev gravid i første hug med Runa

Anmeld

14. november 2010

mommywannabe

Ifølge min læge så er der ingen grund til hormoner hvis cyklus er normal og æggene er flotte.

Så tror bare at du skal glæde dig over at det ser så fint ud at din læge vurderer at I kan gøre det "naturligt" .

Er der nogen der ved hvad henholdsvis inseminationsbehandling og reagensglas metoden kommer til at koste fra 1. januar?

Anmeld

14. november 2010

Mullefisen2011

Tak for alle jeres gode svar tøser..

Er glad for at jeg har fået lov til at prøve selv uden hormoner og stoler så på at det ikke har nogen betydning for graviditet eller ej..

Tak for jeres gode svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.