Min krop gider ikke noget idag :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. november 2010

RiUL

Puha Føler mig godt nok rigtig kedelig :p 

Men efter dagens træning, smed jeg mig på sofaen og zappede lidt tv. Synes jeg er træt idag. Så ringer min kæreste, som er hos en ven, og spørg om jeg ikke vil med dem ud og bowle. Og selvfølgelig vil jeg da det, for det er jo også nederen bare at lave "ingenting" hver weekend. Men jeg er så træt, og orker virkelig ingenting. Har prøvet at sige til mig selv "det skal nok blive hyggeligt osv." For det ved jeg at det blir. Men min krop er bare slet ikke indstillet på at lave noget i aften. 

Måske blir man bare træt af at lave ingenting, synes bare jeg har svært ved at hive mig selv op, og være frisk :p

God aften til jer alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

TbCp

Det kender jeg alt for godt...

Min mand har gæster idag så jeg havde lidt planer om at besøge min mor bare for at lave et eller andet.... men blev faktisk ret glad da de så slet ikke var hjemme idag

Anmeld

13. november 2010

RiUL

TbCp skriver:

Det kender jeg alt for godt...

Min mand har gæster idag så jeg havde lidt planer om at besøge min mor bare for at lave et eller andet.... men blev faktisk ret glad da de så slet ikke var hjemme idag

Hehe, det er også dejligt bare at ha en weekend hvor man slet ikke laver noget som helst  

Anmeld

13. november 2010

TbCp

rikkebw skriver:

Hehe, det er også dejligt bare at ha en weekend hvor man slet ikke laver noget som helst  

Ja det er nemlig.... så planen går på at putte datteren i seng ved 20-tiden og så gå over og købe lidt (læs meget) bland-selv-slik og så ellers op i soveværelset med computeren og bare hygge, mens mændene sidder og mandeHØRMER

Anmeld

13. november 2010

RiUL

TbCp skriver:

Ja det er nemlig.... så planen går på at putte datteren i seng ved 20-tiden og så gå over og købe lidt (læs meget) bland-selv-slik og så ellers op i soveværelset med computeren og bare hygge, mens mændene sidder og mandeHØRMER

Det lyder som en rigtig dejlig lørdag aften  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.