Hej vi var i legoland igår og nåede lige 3 karuselture så blev Oliver stukket på sin langemand af en hveps... Han blev meget ked af det, for det sviger jo helt vildt og så blev han jo også bange... Broden fik vi ud og søgte over til Falck i Legoland ... En redder tog imod os og han fik et chok da han så den lille finger være snart 3. gange større end normalt..:'(
Skal lige sige at jeg er allegisk overfor bi og hvepsestik...Og reationen kommer først en del timer senere...
Lige pludselig kunne vi ikke få kontakt med Oliver, han var væk i ca. 3 min... Redderen ringede efter en ambulance som kom og hentede os, vi blev kørt til kolding sygehus, hvor vi blev taget godt imod...
Lægen vuderede at han skulle have en pille for det, og så måtte vi tage hjem nogle timer efter aftensmaden...
Oliver var frisk og cyklede rundt på gangen og legede med Alexander på sygehuset......
Vi gik ind for at spise aftensmaad, Oliver blev træt og ville ikke rigtig spise, men lidt fik han da ned... Han klagede over smerter i maven...Jeg tog ham med på toilet, mens farmand og Alexander tog imod udskrivningspapirerne...
Oliver og jeg fik tisset og maven gjorde mere ondt og pludselig kastede han op og græd pga. de voldsomme smerter... Jeg tog ham op til mig og farmand hentede en sygeplejeske... Jeg kunne ikke en gang holde Oliver, for han vrid sig som en ål... Aldrig har jeg set et barn med så mange smerter før... Pludselig gik han ud som et lys og i over 3 minutter havde vi ingen kontakt til ham... Læger og sygeplejesker kom løbende
ind til ham... Han fik ilt, sat-måler og blodtryksapparat sat til ham...De kom sussende og tog blodprøver...Vi fik kontakt til ham igen og så kastede han mere og mere op... Alle prøverne så fine ud og de vidste hverken bu eller bæ...
Kl. 22.00 faldt han til ro og sov til den lyse morgen...
Hans første ord til morgen var: Godmorgen mor har du sovet godt... Nu skal vi have noget morgenmad og så skal jeg cykle... Jeg smilte til ham og sagde : Ja lille skat det kan du tro...:))
Kl. 11.30 blev vi udskrevet, og skal til en blodprøve om ca. 1mdr. hvor han skal testet for om han kan eller ikke kan tåle bi og hvepsestik...+o(
Men pyh en forskrækkelse... 8(
Vi valgte at køre til Legoland igen idag for at vise Oliver, at man også kan få en dejlig oplevelse og at han ikke skulle tænke på hvepse hver gang nogle talte om Legoland...
Vi havde en skøn eftermiddag alle 4 og var ovre og takke Falck for hjælpen igår...
Vi sidder nu i vores CAMPINGVOGN og er glade for at sove i den i nat, for at ligge i en sygehusseng som Oliver og jeg gjorde var fint nok... Men Alexander og farmand sov i bilen i nat og de glæder sig endnu mere til en god seng i campingvognen...
Så her var lidt nyt herfra Majbritt(H)
Anmeld