Blev så bange....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.107 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. august 2008

twinboys

Hej vi var i legoland igår og nåede lige 3 karuselture så blev Oliver stukket på sin langemand af en hveps... Han blev meget ked af det, for det sviger jo helt vildt og så blev han jo også bange... Broden fik vi ud og søgte over til Falck i Legoland ... En redder tog imod os og han fik et chok da han så den lille finger være snart 3. gange større end normalt..:'( Skal lige sige at jeg er allegisk overfor bi og hvepsestik...Og reationen kommer først en del timer senere... Lige pludselig kunne vi ikke få kontakt med Oliver, han var væk i ca. 3 min... Redderen ringede efter en ambulance som kom og hentede os, vi blev kørt til kolding sygehus, hvor vi blev taget godt imod... Lægen vuderede at han skulle have en pille for det, og så måtte vi tage hjem nogle timer efter aftensmaden... Oliver var frisk og cyklede rundt på gangen og legede med Alexander på sygehuset...... Vi gik ind for at spise aftensmaad, Oliver blev træt og ville ikke rigtig spise, men lidt fik han da ned... Han klagede over smerter i maven...Jeg tog ham med på toilet, mens farmand og Alexander tog imod udskrivningspapirerne... Oliver og jeg fik tisset og maven gjorde mere ondt og pludselig kastede han op og græd pga. de voldsomme smerter... Jeg tog ham op til mig og farmand hentede en sygeplejeske... Jeg kunne ikke en gang holde Oliver, for han vrid sig som en ål... Aldrig har jeg set et barn med så mange smerter før... Pludselig gik han ud som et lys og i over 3 minutter havde vi ingen kontakt til ham... Læger og sygeplejesker kom løbende ind til ham... Han fik ilt, sat-måler og blodtryksapparat sat til ham...De kom sussende og tog blodprøver...Vi fik kontakt til ham igen og så kastede han mere og mere op... Alle prøverne så fine ud og de vidste hverken bu eller bæ... Kl. 22.00 faldt han til ro og sov til den lyse morgen... Hans første ord til morgen var: Godmorgen mor har du sovet godt... Nu skal vi have noget morgenmad og så skal jeg cykle... Jeg smilte til ham og sagde : Ja lille skat det kan du tro...:)) Kl. 11.30 blev vi udskrevet, og skal til en blodprøve om ca. 1mdr. hvor han skal testet for om han kan eller ikke kan tåle bi og hvepsestik...+o( Men pyh en forskrækkelse... 8( Vi valgte at køre til Legoland igen idag for at vise Oliver, at man også kan få en dejlig oplevelse og at han ikke skulle tænke på hvepse hver gang nogle talte om Legoland... Vi havde en skøn eftermiddag alle 4 og var ovre og takke Falck for hjælpen igår... Vi sidder nu i vores CAMPINGVOGN og er glade for at sove i den i nat, for at ligge i en sygehusseng som Oliver og jeg gjorde var fint nok... Men Alexander og farmand sov i bilen i nat og de glæder sig endnu mere til en god seng i campingvognen... Så her var lidt nyt herfra Majbritt(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2008

fam.4xc

for hulen da en forskækkelse - den ku I godt ha været foruden!!
Men godt han er ovenpå og at I alle reageret hurtigt og nu følger op på det, og fedt I tænkte sådan om turen og gav ham en god oplevelse ud af det alligevel - fortsat god ferie herfra ;)

(H) kram Camilla der er alene med mine 2 sovende piger - stilhed....

Anmeld

15. august 2008

Bastian

Hold da helt op, sikke en forfærdelig oplevelse. Hvor er jeg glad for at høre, at det hele endte godt, og at I kan nyde jeres ferie. En kæmpe krammer til lillemanden og moren :-)

KH Lise

Anmeld

15. august 2008

miver

Hold da op en grim oplevelse .
Skønt at høre han har det godt igen :) , puha det er vildt at det ikke skal mer til ind et hvepse stik , synes det er lang tid i skal vente på og få svar om han er overfølsom over for bier og hvepse 1 mdr :-o.

Rigtig god ferie til jer uden stik fra bier og hvepse
(H) mie

Anmeld

15. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hold da helt op for en oplevelse 8( Det var ikke en af de gode :( Men dejligt at høre han ikke er bange for Legoland. Det ville jo også være en ærgeligt at et lille dyr med vinger kunne ødelægge så meget. Håber han er helt på toppen igen

(H)

Anmeld

15. august 2008

MorCamilla

Sikke en ferie oplevelse... 8( Hvor er det heldigt at I har så stærk og frisk en dreng der lige kunne klare det.. Sikke en forskrækkelse i må have haft..
Jeg håber at han er helt frisk igen... :) Fortsat god ferie...

Knus fra Camilla.

Anmeld

15. august 2008

Monalisa

Puha. SIkke en forskrækkelse. Godt det er overstået. (H)

Anmeld

16. august 2008

Pia.

Har tænkt så meget på jer Majbritt, efter du skrev I måtte blive natten over, da stakkels Oliver fik det så dårligt :( ... Det er så grimt det I oplevede den dag... Håber aldrig I skal komme ud for det igen....

Dejligt at høre I alle er ved godt mod igen...

Stort knus fra Pia... (H)

P.s de fik syet tasken du ved, og den er så god som ny :D

Anmeld

16. august 2008

Becks

Puh ha, en slem forskrækkelse... Godt han er ved godt mod igen... Det viser bare bare hvor stærk en dreng I har (H)

Jeg er også allergisk overfor dem og myg og reagere på samme måde, ikke sjovt og slet ikke når det er børn :S
God I klarede den, fortsat god ferie til jer alle 4

Knus Beck (H)

Anmeld

17. august 2008

twinboys

Tak piger

Og Oliver har det bare super godt....

Vi nyder bare vores ferie nu og jager hvepse med fluesmækkeren, når de kommer i nærheden af os...

Mvh Majbritt(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.