Mandehørm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. november 2010

TbCp

ja...virkelig hørm!

Min mand har besøg af nørderne idag....det kalder vi dem... de mødes et par gange om året og spiller computer hele dagen...

De har været her ca. 1 time nu og der hørmer bare allerede.... det er da utroligt at det bare skal hørme når sådan nogle mænner er samlet...

Så Liva og jeg skal bare hygge os... lige nu ser vi Harry Potter.

Hvad skal i andre idag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

ooo

Kender godt det der mandehørm. Nogle gange kommer Nillers lillebror forbi, og så bliver der drukket øl, og set fodboldt mens de snakker computere, iphones og damer. Altså lillebroderens, ikke mig.

Jeg er lige kommet hjem fra en tur på klunkehjemmet (Nationalmuseets klunkehjem), sååå fedt et sted. Bagefter tog min veninde og jeg på bogmesse, og der fik jeg SHOPPET. Elsker bøger. Og hov, så Sidney Lee stå helt alene og vente på at der var nogen der ville købe hans bog, og få den signeret. Det skete så ikke

Nu sidder jeg hjemme og ynker mig, fik kun 3 timers søvn i nat, og det kan jeg godt mærke nu. Regner med at skulle se Harry Potter i aften, når den bliver sendt på tv3.

Anmeld

13. november 2010

TbCp

Metchen skriver:

Kender godt det der mandehørm. Nogle gange kommer Nillers lillebror forbi, og så bliver der drukket øl, og set fodboldt mens de snakker computere, iphones og damer. Altså lillebroderens, ikke mig.

Jeg er lige kommet hjem fra en tur på klunkehjemmet (Nationalmuseets klunkehjem), sååå fedt et sted. Bagefter tog min veninde og jeg på bogmesse, og der fik jeg SHOPPET. Elsker bøger. Og hov, så Sidney Lee stå helt alene og vente på at der var nogen der ville købe hans bog, og få den signeret. Det skete så ikke

Nu sidder jeg hjemme og ynker mig, fik kun 3 timers søvn i nat, og det kan jeg godt mærke nu. Regner med at skulle se Harry Potter i aften, når den bliver sendt på tv3.

Hahahaha staaaakkels Sidney! Anede ikke at han havde skrevet en bog...

Anmeld

13. november 2010

anna-jonas

Ja, sådan nogle mænd kan hørme.....................men det er vel deres adspredelse.

Vi har bare tullet rundt i dag................og ikke lavet det store. Jeg går og skranter lidt, og sover urimeligt meget lige for tiden. Faktisk talte Jan og jeg om, at der var flere ting, der virkede underligt, som da jeg var gravid. Jeg kan lugte alt muligt..................altså vi taler virkelig udvidet lugtesans, og så er jeg træt, og skal helst have 10 timers søvn hver nat. Men jeg kan ikke være gravid...................så mon ikke det er efterårs-gå-i-hi-humør.

Knus Mette

Anmeld

13. november 2010

TbCp

anna-jonas skriver:

Ja, sådan nogle mænd kan hørme.....................men det er vel deres adspredelse.

Vi har bare tullet rundt i dag................og ikke lavet det store. Jeg går og skranter lidt, og sover urimeligt meget lige for tiden. Faktisk talte Jan og jeg om, at der var flere ting, der virkede underligt, som da jeg var gravid. Jeg kan lugte alt muligt..................altså vi taler virkelig udvidet lugtesans, og så er jeg træt, og skal helst have 10 timers søvn hver nat. Men jeg kan ikke være gravid...................så mon ikke det er efterårs-gå-i-hi-humør.

Knus Mette

Øv at du går og skranter... men sådan er det jo desværre tit på denne årstid.
Jeg har også fundet håndspritten frem da jeg går med 4 "snot-unger" lige for tiden og har bare ikke tid til selv at blive syg.

Synes også det var noget tid siden vi havde "set" dig herinde,,,,

Jeg har barrikeret mig i soveværelset med en pose bland-selv-slik fra tanken på den ene side og en sovende Diva på den anden side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.