Cerox, classic sport, scooter, city cross???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.545 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. november 2010

Vidunderligeunger

Hvad er forskellen og hvilken skal JEG vælge?

Kom med erfaringer..

Vi bor i byen, går en tur ca. hver dag og gerne i skoven/ved havet af og til. Hun skal kunne sove i den med sin voksipose og så skal den være "varm", altså der skal være en god skygge hvis det blæser. Og vendbar styr. Punkterfri hjul og de skal kunne låses fast hvis de kan "dreje"

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

Hvad er forskellen og hvilken skal JEG vælge?

Kom med erfaringer..

Vi bor i byen, går en tur ca. hver dag og gerne i skoven/ved havet af og til. Hun skal kunne sove i den med sin voksipose og så skal den være "varm", altså der skal være en god skygge hvis det blæser..

knus

Den klapvogn du leder efter hedder HERQULES RAZOR 6SPIN

Hehe ikke det pjat der, dit mærkedyr

Anmeld

13. november 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Den klapvogn du leder efter hedder HERQULES RAZOR 6SPIN

Hehe ikke det pjat der, dit mærkedyr

sværger til emmaljunga.. JEG skal jo gå med den, vil gernden er pæn også... sådan er det bare hehe... men den må (hold fast) GERNE være brugt!!! 

Anmeld

13. november 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

sværger til emmaljunga.. JEG skal jo gå med den, vil gernden er pæn også... sådan er det bare hehe... men den må (hold fast) GERNE være brugt!!! 

Sig mig har du feber!! Er du svimmel? Drukket nok? BRUGT, aaaamen hvad tænker du på

Anmeld

13. november 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Sig mig har du feber!! Er du svimmel? Drukket nok? BRUGT, aaaamen hvad tænker du på

hehe... jeg har fundet hvilken det skal være.. en City Cross fandt den her hj, side..

http://www.emmaljunga.com/index.php?no_rewrite=1&page=555&jamfor[]=8&jamfor[]=4&jamfor[]=7&jamfor[]=5&go=OK

Anmeld

13. november 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

hehe... jeg har fundet hvilken det skal være.. en City Cross fandt den her hj, side..

http://www.emmaljunga.com/index.php?no_rewrite=1&page=555&jamfor[]=8&jamfor[]=4&jamfor[]=7&jamfor[]=5&go=OK

Havde faktisk troet at en cerox var mere dig, også fordi man kan vende styret Men lur mig om det ikke er fordi du kan få city cross så den matcher barnevognen

Anmeld

13. november 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Havde faktisk troet at en cerox var mere dig, også fordi man kan vende styret Men lur mig om det ikke er fordi du kan få city cross så den matcher barnevognen

cross'en kan man vende selve vognen.. det er fint, den er også lettere.. og mindre. cerox er for robust.. og neeeeeeeeeeeeeeeeej det er IKK fordi man kan få den i creme ihhh 

Anmeld

13. november 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

cross'en kan man vende selve vognen.. det er fint, den er også lettere.. og mindre. cerox er for robust.. og neeeeeeeeeeeeeeeeej det er IKK fordi man kan få den i creme ihhh 

If you say so Men den falmer ved siden af min når vi skal trave ture i skoven Så er du advaret haha

Anmeld

13. november 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

If you say so Men den falmer ved siden af min når vi skal trave ture i skoven Så er du advaret haha

det gør den da OVERHOVEDET IK!! din er mortens penisforlænger haha... 

Anmeld

13. november 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

det gør den da OVERHOVEDET IK!! din er mortens penisforlænger haha... 

LOL godt ord igen Men bliver din så til... hmm babseforlænger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.