Nogle der har haft svangreskabsforgiftning???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. november 2010

LBK

Ja som overskriften lyder. Er der nogle af jer der har haft svangreskabsforgiftning. ?? Hvis der er ..... Hvad gjorde at i fik mistanken???

Knus L_K 38+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

mortilflere

Jeg havde et blodtryk på 199/205  , men det mærkede jeg ikke rigtigt  , men meget meget vand i kroppen (tabte mig 26 kg den første uge efter fødslen )

jeg har kronisk hovdepine den blev mere intens .

Anmeld

13. november 2010

Maja88

nu ha rjeg ikke haft det.

men kender en som havde mistanke om det et par gange og de skulle kontakte fødegangen

Anmeld

13. november 2010

<3

Generel utilpashed, smerter i maven, vand i kroppen osv .. Fik det aldrig helt men havde det på nippet så de var meget obs på mig. Fødte i uge +38.

Ring FG! Eller søg læge hvis du har mistanke! Hellere en gang for meget end en gang for lidt!

Anmeld

13. november 2010

Gitte

Jeg havde meget vand i kroppen, men jeg kontaktede første fødeafdelingen efter en nat, hvor jeg ikke kunne finde ro til at sove. Jeg var tung i hovedet, og havde en trykkende fornemmelse øverst i maven.

Anmeld

13. november 2010

LBK

årrr jeg er bare en af dem der hader at ringe fordi jeg selv bliver en smule bekymret.

Jeg var til jordemoder i torsdags og mit blodtryk lå 130/80. sidste gang 137/79.

Jeg har en smule hævet hænder og fødder men dethar jeg haft i en måned nu.

Jeg har den sidst uge været utrolig sløj, træt, og lettere forkølet. BAre totalt drænet for energi.

I dag kommer jeg så til at tænke på fordi jeg ude ved køkkenbordet bliver en smule svimmel og tænker bare puha da- at jeg havde spor af protein i min urin i torsdags, og min jordemoder spurtge til hovedpine.

Det har jeg så til gengæld ikke men trykken for ørene og så lige det enkelt svimmel-ting.

Så kom bare til at tænke på svangreskabsforgiftning da jeg begyndte at lægge to og to sammen. Men er jo også forkølet, så det kan jo bare være det er snyder...

Anmeld

13. november 2010

<3

L_K skriver:

årrr jeg er bare en af dem der hader at ringe fordi jeg selv bliver en smule bekymret.

Jeg var til jordemoder i torsdags og mit blodtryk lå 130/80. sidste gang 137/79.

Jeg har en smule hævet hænder og fødder men dethar jeg haft i en måned nu.

Jeg har den sidst uge været utrolig sløj, træt, og lettere forkølet. BAre totalt drænet for energi.

I dag kommer jeg så til at tænke på fordi jeg ude ved køkkenbordet bliver en smule svimmel og tænker bare puha da- at jeg havde spor af protein i min urin i torsdags, og min jordemoder spurtge til hovedpine.

Det har jeg så til gengæld ikke men trykken for ørene og så lige det enkelt svimmel-ting.

Så kom bare til at tænke på svangreskabsforgiftning da jeg begyndte at lægge to og to sammen. Men er jo også forkølet, så det kan jo bare være det er snyder...

Ring nu bare for en sikkerhedsskyld.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.